FYP,LI,SEM AKHIR

FYP,LI,SEM AKHIR

assalamualaikum...........hye.hye!

rinduu nye nak menaipppp..
di dlm blog......

sebab,hari2,aku type dlm proposal lahh, LI lahh..., edit itu,edit ini...........bace itu,bce ini......kalau boleh.nak cari tempat latihan industri yg dekat2 RUMAH den ajo, and nk wt FYP tu,betul2 mantappp!!!...
well,masa yg sibukk ni myebabkan  aku  kdg2 sempat hnye beberapa video dan blog sbgai penghilangg ngantuk dan makanann untukk rohani aku~tp TV ade, hbis bantai jugakk tgk..adooiiii!

huk3...student sem akhir yg dlm bidang doktor pom masihh ade masa nak update.....kauu nona?setakat sudent engineering je...heee~xkan masa tu TAKDA jugakk....cesss!

hikhikkk,sbnrnye, NIAT nak update memang selalu jo ado......!
namun begitu, MALAS tu dekat atas drpd niat tu,aigoooooo~

esok,lepas kelas,kami ENACTUS akn ke NSTP,
yessss..untuk ape,klu bukan competition.takdenye nk pegiy suke2 time bz2 ngn mcm2 ni ha~

but sebelum tu,disebabkan byk masa pd pagii tuuu, aku nak tunjuk proposal aku kat mdm dulu,next nak LAMINATE bnde yg should be dibawa ke sane nanti.esok ptg.....!

YA ALLAH, aku takut laaa..takut nk jge slide....hurmm,,hurmmm...!


Post a Comment

0 Comments