Buffet Ramadan 2019 Di Amansari Residence Resort Seri Alam

April 15, 2019

Buffet Buka Ramadan 2019 || Rasai sajian yang sangat menyelerakan pada bulan Ramadan nanti...Dari awal Ramadan sehingga malam raya. Hotel Amansari ni berdekatan je dengan rumah aku... Memang senang kalau nak gathering kat sini bulan puasa nanti..

Memang special untuk warga Seri Alam, Masai, Johor.... Dah rasa bahang Ramadan..huhu....

I'm waiting for you..Ramadan.  

Antara Senarai Makanan yang ada masa berbuka nanti :-

Pineapple Chicken Salad
Paru Sambal
Ulam ulaman kampung
Chicken Rice Roasted Chicken
Kailan Salted Fish
Japanese Beancurd With Minced Chicken
Stir Fried Nestum Butter Prawn
Flower Crab Nyonya Style
Fried Seabass 3 rasa
Lamb Masala
Honey Rock Sugar Chicken
Roti Canai

Aneka buah dan kuih

Jom cuci maRta tengok antara sajian menu yang ada ialah :-


Pineapple ChiCken Salad menyelerakan.


Paru Sambal is my favourite!  

















Durian Roll also my favourite! Kalau buka puasa makan ni....memang sedap sangat tau

 Wow ! Sate pun ada ! Nyumm3




Nak apa...ABC ada...

Tingginya kamuu.haha



Sambil berbuka...diiringi dengan bunyi gamelan...dan lagu raya.hihi....

Bagi yang nak tahu lebih lanjut..boleh rujuk seperti info di bawah ya :-




You Might Also Like

3 00 otak engineer COMMENT

  1. Wowwwww scroll laju-laju sebab semuanya sedap sangat hahahahaha

    BalasPadam
  2. tengok di kala lunch gini...kriuk2 perut ni haaa..^_^

    BalasPadam

I appreciate your comments/ idea.. Give me support.
Thank You! And Come Again!