Beloved and loved
SEPTEMBER 2018 !!

Ahad, 11 Mac 2018

Sejenis Rindu Sebuah Memori

Makan Bersila Beramai Ramai || Ya...dah lama tak makan macam ni...sekarang makan kat atas meja...kalau duduk bawah pun..tetap ada meja kecil..letak food sikit sikit....


Rindu makan macam ni..dulu duduk sebelah arwah atok...i miss you atok....

Kalau family sebelah n9, rajin makan macam ni..dan bersila reramai....yang lebih sopan siap bersimpuh...tapi i tak berapa nak sopanlahh.....haha...Meriah tau....kalau tak duduk dalam kelompok ni..rasa terpinggir gila..ahahhaa...kadang tak muat kan...da ramai sangat...hoho...

Al Fatihah buat atuk Nona.....semoga rohnya dicucuri rahmat....Amin Ya Rabb 

5 ulasan:

Mar Mansor berkata...

kat rumah mak masih makan bersila macam ni.
Janji Kita

Normi Nieza berkata...

al-fatihah..

farhanna jafri berkata...

dah lama tak makan macam ni. Time raya je lah dapat merasa sebab ada peluang nak balik kg

msredcheesecake berkata...

Sy pon suka makan bersila duduk tengok tv pon bersila

Hans berkata...

saya yang tengok pun rasa rindu nak makan ramai2 bersila macam tu
hehehe