Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Selasa, 14 Mac 2017

Kekasih cakap benda benda mendalammm??

Hai,

Saya bersama kekasih saya beza 10 tahun dan kami baru 3 bulan berkenalan.. Saya akan menduduki spm tahun ini.. Dia cakap dia akan datang merisik saya selepas saya habis spm. Mungkin kami boleh bertunang dahulu sementara saya sambung belajar. Dan semenjak akhir-akhir ini.. Dia selalu cakap sesuatu yang kadang-kadang melampaui batas antara lelaki dan bukan perempuan.. aduhaiii
Dia cakap dia tak sabar nak kahwin dengan saya. Percakapan dia buat saya berasa malu.. Sehingga hari ini saya tak pernah jumpa dia.. Kami hanya chatting sahaja.. Lagipun bagi saya ini untuk keselamatan kami berdua jugak. Tapi saya tak suka sembang sesuatu yang memalukan lagi pun ianya haram kan?
Saya cuba tegur dia tapi dia tak paham.. Saya pun tak tau nak tegur dia macam mana supaya dia tak terasa hati.. Untuk proses pengenalan ini kita sepatutnya kenal ahli keluarga dia dulu kan?
Tapi saya tak tahu macam mana nak tegur dia.. Untuk bagi tau ini bukan masa yang sesuai.. Saya pernah cuba.. Tapi dia cakap dia terlalu sayang kan saya..
Kadang-kadang hati saya terdetik betul ke dia nak jadikan saya isteri dia… Betul ke mak dia tahu tentang kami? Tapi dia cakap mak dia bagi hubungan kami dan mak dia boleh nak datang merisik selepas saya tamat SPM.. Apa yang patut saya buat sekarang?
Soalan daripada: Nasuha

Ok, ni adalah suatu masalah yang sangat rumit !

Dahla si pompuan ni baru nak jadi dewasa, si lelaki dah cakap macam macam hal....yang mendalammm sangat oiiiiiiiiiiiiiii~



Sampai terpikir, ini ke bakal menjadi suami aku??

So, ade tips dekat SINI.... korang boleh baca yaaa.........nak mintak korang komen sikit laaa


Image result for kekasih cakap lucah 

Lolllllz !


2 ulasan:

Mar Mansor berkata...

Pelik-pelik orang sekarang ni.
JanjiKita

Wani Sukarno berkata...

Singgah sini.. lain macam jerr bumyiii