Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Rabu, 28 Oktober 2015

PENGAJARAN DARIPADA DRAMA "HELLO MR PERFECT"

Assalamualaikum, haiii !

Alhamdulillah, masihh bernyawa :) kannnn :)


Yes, sapa layan drama ni? Jam 7 ptg,  sampai 8 mlm, make sure maghrib jgn tinggal plakk ! haha~

Well, Nampak cam kayuu kerr?  tp takdela kayu sgt... Dulu kan, asal ade fattah aminz je, aku rase he is KAYU....................SAMPAI BILA-BILA . Dan memula tak nak tgk.....sekali terrtengok masa tu............ layan la jp....

Hahaa, tp skrg not bad sgt lahhh... he is ok tauuu ~

HM, pengajaran semalam yang buat aku terpana is...time bininya, Alya tuu dimarahi suaminya, Izzul sebab tak tahu masakkkkk ! Dia cuba masak telur and sup..tp sekilas pandang jer, terus Izzul mengamokkkk ! Amboi laki muda nihhhh..aisehhhhh !


Screenshot_2015-10-28-11-24-37~2


Kesimpulannya, pompuan kena pandai masakkk lahhh. ahhahaha...kalau nak tahu pengajaran lain, 

KLIK Sumber :  KAKI BORAK

 Full pendapat kot !!


4 ulasan:

Mila Hilas berkata...

hehe sm lah kita..dulu mmg xsuka kalo cete ada fatah ni..sbb xbest kayu jer..tp skrg makin best plak dia blakon..nampak ensem pn ye jugak..tsuka plak kt dia. hahaha.. (sedar diri lah mak beranak dua oiii) hikhik

Mila Hilas berkata...

hehe sm lah kita..dulu mmg xsuka kalo cete ada fatah ni..sbb xbest kayu jer..tp skrg makin best plak dia blakon..nampak ensem pn ye jugak..tsuka plak kt dia. hahaha.. (sedar diri lah mak beranak dua oiii) hikhik

Normi Nieza berkata...

mana blh marah mcm tu jer...bagi la peluang dlu..tak pon try mkn dlu..lps tu perli2 lah..srh mutu masakan..barulah wife xkecik hati.Bukan semua wanita pandai msk.Tp yg tak pndai tu blh belajarkan..hehe

Shahida Dzulkafli berkata...

Xberapa suka tgk drama yg diadaptasi dari novel ini..