#CABARAN 20HARI 2015- PENGALAMAN MAIN MERCUN MASA RAYA

#CABARAN 20HARI 2015- PENGALAMAN MAIN MERCUN MASA RAYA



Assalam, yayyy, dah cabaran akhirrrr !
Hehee, tegar takkk saya? kikihhkihh~

hari ni sudah cutii, psal hariiii raaaayaaaaa sudah dekat maaaa!

Jom tgk no 20,
well, saya xde pgalaman, sbb x pernah pegang dan letupkan,
cuma mercun pop2 aka mercun bawangg je saya main sellaluuu, hahaha~



senangg, terus campak2, hahaha~ selamat sikit gtewww~


bintang firework, hahahha

tenunggggg bunga apiiiii, hahaa


sumber pic semuaaaa dari en gugell

WELL, bunga api, sy main, sama ade bintang ker, kalerful punye ker, yg batang merah tu kerr....

saya layan ! hehhe !



kalau mercun, saya suke tgk adik2 main, sepupu sepapat main.................nak2 bila berlumba dgn jiran2 kampung, sapa paling win mercunnyaaa, ber balas2 kooo, klu kt n9 lahh ~

well. x byk la kenangan................... tp still ade kenangan untuk diingatiii~





Post a Comment

0 Comments