Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Sabtu, 20 Jun 2015

ANAK SYURGA

Assalamualaikum. hellow !
Alhamdulillah.

HA, ENTRI SHORT JER~

Hari ni aku rasa, marah, geram. entah lah..sedihh pun adoooo~

Mybe sebab laporrr, nak COOL tu , memang payahhhh sikit,


ASTAGHFIRULLAH ~

So, ape aku buat bila rasa mcm tuu,

lagi2 kalau berada d tmpt kerjaaaa ~

Yes, mengucap, istighfar, yes buat laa..baca lahhh

then aku try gugel gmbr ANAK2 SYURGA :)


Abu Hurairah menuturkan bahwa Rasulullah bersabda, “Anak-anak kaum muslimin itu berada di sebuah gunung di surga. Mereka diasuh oleh Ibrahim dan Sarah sampai mereka dikembalikan kepada ayah-ayah mereka pada hari kiamat.”
Shahih Al Jami’, 1023


















Aduhaiiiii, ghase mcm nakkkkk jugakk ber anakkk, 
haha~
since dulu...nona nak anak kembarrrr ~
Ya ALLAH, kabulkanlah permintaankuuu~


amin !

even aku belum kawennnn wehhhh >___< hahaha



L  E   G    A        !!!!!!

17. Wanita yang tinggal bersama anak-anaknya akan tinggal bersama aku (Nabi s.a.w) di dalam syurga.










Tiada ulasan: