Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Jumaat, 8 Mei 2015

MOTHER'S DAY GIVEAWAY SPONSORED BY SOUFEEL


Assalamualaikum. Hai, Jom Join sesama, mane tahu rezeki memasing kan ... :)

KLIK GAMBO DI ATAS 
DUE DATE : MOTHERS DAY soon  2015 <>


enjoy reading k <>




08 MARCH 1993, lahirnya bayi perempuan dari rahim seorg emak :)

Dalam sakit2 mak, tabah jugak mak melahirkan anak ini....


 siap kena bebel2 ngn nurse hospital tutttt.... (normal laa nurse mse dulu2) ..

MAK TETAP PEKAKKKAN TELINGA, DAN SABAR MENUNGGU BAYI NYA MELIHAT DUNIA YG FANA ini  :)
al maklumlahh, bayi sulung kan .... setelah setahun menungguu.... dapat juga sorang ~
anak diberi nama NORNAQIYAH, Cahaya Kesucian   :)



MEH NAK BG UCAPAN SIKIT KAT MAK :

Assalamualaikum emakku yang comel, !!
Hai emakku yg bestt, !!
heloooo emakkkuuu syg !!

he heeee~ EMAK.....,


semoga ALLAH merahmati dan memakbulkan semuaaa...semuaa impian emakkkk
kalau nona,  kami anak2  tak dapat capaikan, biar ALLAH Makbulkan doa emak....

semoga emak terusss dipanjangkan umur,

semoga emak dikurniakan kesihatan yg berpanjangan,

semoga emak diberi ketabahan serrta kekuatan dalam mengharungi ujian dunia ni ,

semoga emak  terus menjadi emak, dan isteri sebaiknyaaa.... 

semoga emak dilindungi dan diberkatiNYA 

semoga emak terus yakin...dan percaya bahawa ALLAH selalu bersama emak, mak jangan risau ye...

moga bahagia emak di dunia..dan di akhirat sanaa

sEmoga kita bersama di syurga nanti.... inshaALLAH  :)


AMIN, AMIN, AMIN !

YA ALLAH, PERKENANKANLAH DOA INI ...




Jauh di sanubari, mesti emak pernah terasa, wlaupun emak tidak menampakkannya   :(

emak cuba pendam kesedihan hati.... dengan senyuman 
dan PURA-PURA tidak menghiraukannyaaaa :)

anak mak memang mcm2 ragammm kann, 
anak muda yg tidak cukup matang, yg nakal...yg suke mood sendiri,
kdg2 mcm melebihkan abah...

dan juga  abah yg ade kerenah barannya :(

kami yg salah, emak yg kena ... ,

adakalanya hati EMAK yg merajuk, tapi mak kena pujuk anak mak yg merajuk :)

ye.....

Mak TETAP PAHAM.., tetap COOL.... tetap  ckp cmnii :

" takpe, takpe...tapi lepas ni, tolong jgn mcm tu lagi..bla..blaaa..blaaaaaaa"





Emak membebel >.<  dan nasihatt bagaiii ^__^    
Bernanah telinga, TAPI kami suka :) heee~
Kami tahu, emak sayang kamii... mak mane tak syg anakkk kann ~~~

Tugas emak  dilakukan sebaiknyaa tanpa cuti  :) hanya rehat seketika kerana memang emak tahu tugas seorang EMAK :)

Dalam melayani kerenah si abah , beliau gembira melayani teletah anaknya :)


ape pun yg dilakukan, beliau mesti ingat kat anak2 :) 

#emak berkorban untuk anak2 nyaaa ** NOTED**

Walau sikap abah memeningkan, emak cuba memahami bahawa abah sedang stress  mncari rezeki , untuk keluarga, dan emak, tidak bekerja, suri rumah sepanjang masaaa  ~



tak kira ape pun....
yg nona tahu....
emak nona, tetap mak kandung nona... tetap cuma PUAN RADZIAH BINTI RO**** 



emak, nona mintak maaf atas apa sahaja ketidakpuasan emak pada nona, pada kami..anak2 emak...,
atas ape shj gurauan ,
yg membuat  emak terluka dan berkecil hati... 



RESTUMU YANG AMAT NONA HARAPKAN...KERANA DI SITU LETAK SYURGAKU ..



TERIMA KASIH EMAK SEBAB MENJADI DOKTOR, GURU, KAUNSELOR, PENYIASAT,
TUKANG JAHIT, CHEFF, AKAUNTANT, SETIAUSAHA, CLEANER (ehh kejam naww) , NURSE, POLIS, kdg2 PELAWAK , hehe...


Dan ...

BIDADARI BUAT KAMI ... <3 <3 <3


I LOVE YOU EMAK SAMPAI SYURGA... 

semoga emak terus BERCINTA taw dgn abah dan bersama kami.. amin !
YA ALLAH, PERKENANKANLAH DOA EMAK :)
DOA KAMI SEKELUARGA   :)

YA ALLAH, KURNIAKAN KEKUATAN KEPADA EMAK,
BERIKAN KAMI JALAN MU YA ALLAH :)









TO:

#emak
#ibu
#mama
#bonda
#mom

ok,on music lagu ibuuu ~














notahati: YA ALLAH........ aku tak nakk mak tiriii, pssttt..kwn2 doakan gak ok..hehee~slmt hr ibu to kwn2 yg jd ibu..dan kpd ibu2 koranggg okeyy~~ <>




















2 ulasan:

Ms. Kejupenyet berkata...

Singgah dari Ga yg sama
http://akukaudansesuatu.blogspot.com/2015/05/mothers-day-giveaway-sponsored-by.html

bb_nona berkata...

thanks..ok.done melawat u....hihih