Cinta datang dan pergi, semoga terus bahagia dengan cinta yang datang
MAY 2018 !!

Jumaat, 11 Januari 2013

tidak keruan rasa

assalamuaalaikum,hye, alhamdulillah,sihat,tp,hati,x keruan,ye,hati inii..hari tu dh UPDATE..skrg,,nk luahkn lg,,bg LEGA kn hatii~hurmm!!~~!!!

ok,sebab cinta again?NO,NO, NO ! istikharah cinta ku telah beri jalan untuk decide itu :)
BUT,now...,
it is,,bout......TERHINGAttt when abah said ayat tragis iniii ::

''kalau jd pape, kakak kne teruskn bisnes kopok lekor ni taw,,sumber rezeki nii,,
rugi kalau x belajo dan teruskan ''

abah buat nona terkedu skrg =.='' sgt, sgt, dan sgt !

NEXT, abah bg lg cre2 kalau jd pape kt dy, first thing kne bwt ape...
once this ayat keluarr..aku nangis !!--> kt hati jelaa..~

aku  rEply to abah :
''in sha ALLAH ade jalann..'' -->mcm lagu MAHER ZAIN kan,,huhuu ~~!~~!!!

mlm tu, balik tolong2 abahh.......mata sgt pedih.ye,hati jugk sesakk..whoaa!
nona dh besar..skrg nk msukk 20 daa~


ABAHH
abah JANGAN pegiy mne2 duluu ok!! tgk laa kami tiga beradikk bg menantu,cucu cicit untuk emak dan abahh!!

>___<  skrg pun,air mata dh menitik ye,jgnlaaaa kne lapptopp..please :)

nona SAYANG ABAH, ADIK2 pun..syg abahhh!!!~ taw2!!!

YA ALLAH, 
pnjgkn umur org yg aku syg dan yg menyayangiikuu ..
KURNIAKAN KESIHATAN brpnjgn kpd abah ku,,,juga emak...~
berikannn kami peluang seluasnya untuk berbakti..dan berada d jalanMU..~
AMIIN !


sbg ank sulung, aku rse ade angin2 tanggungjwb meniupp skrg..!!~!!!
ok laa..esok duty,nk rehat,x nak TOUCHING lbey2~nnti MOOD hilggggg,,,at least,lega skrg  ^__*





 notahati :: ALLAH,,
kuatkan hati akuu dan brganda-gandaaa dari sebelummnye...jike sesuatu itu menjatuhkan smgt ku !!~


Tiada ulasan: