Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Selasa, 21 Februari 2012

SYG..I AM SORRY SYG...


as salam..
 
hai ..alhamdulillah..masih hidupp..
before nk start study n mcm2 hal lg..
aku nak 
SAY SORRY3 !!

 Image Detail
AND THANKS TO ALL MY FRIENDS !!

yg segROUP DCF B ngn haku...
animm....arexiyarn..(betol ke aku eja??)..
sanaaahhh........
maaaaasss....
ekiinn...miraaaaa...
paiee..
roomate2 ku...hohooo
kak fanaa..kak faraa..kak madii...
MR N..u too..kwn baik..ye..kwn baik..ye....
haiihh....aku mintak maaf sebab ..MOOD AKU TAK BAIK JE DGN KORG kn...LAYAN JELA yerrr...
heeheee..kowg phm2 jelaaa..
lau rse haku nih teruk..maaf lahh..

MAAF3..MAAF SGT2... SYG KAMOO SEMUA..MAAF2...
maaf..yelaa..anak manjaaa..
anak sulung yg manjaaa !!


well..i knoe..u all pn stress..then i make u fell more stress lg dgn my story kn3?????!!

huhuhu...ape pong...THANKS SO MUCH...AKU DOAKAN U ALL BAHAGIAA..BERJAYA...DAN DILINDUNGINYA...selalu...
amiin !



TENGOK BENDA ALAH NIH tenangkan hati x??hehee..pink3..huhuhhuu

ohke laa...pray 4 me too k....
syg kamooo sumerrr......aku mintk maaf lg k....
MOOD BENGONG..memg mcm nihh..LAYAN JELA..


 hee..x senonohh..emm..MOOD JAMBAN PALING AKU BNCI..eiissyy..smpai tkde mood..,owg len pn stress kn...

aku tau..kowg pun ade probs sndiiri....cuma jarang2 storyy..
i ni yg keyypoowchee storyyy...kn3..heheehhhh ~





ermm...maaf....sgt2..~


alhamdulillah..keretaku tak seteruk inii..whoaaa !!

entahlah.
setiap kita diberi ‘bahagian’ ujian yang tertentu.
jalan kita tak sama.
ujian kita berbeza.
kerana kemampuan kita berbeza.
kamu mungkin kuat melalui itu, dan aku mungkin belajar kuat melalui ini.
memiliki segalanya bukan sebab ketabahan dan kekuatan.
kesempurnaan bukanlah jaminan kebahagiaan.
kesedihan adalah antara sisi kehidupan.
cuma, janganlah membiarkan kesedihan dari satu bahagian mero
sakkan seluruh pengharapan pada tuhan dalam kehidupan mendekati tuhan.
belajarlah sesuatu daripada segala2 apa yang berlaku

kerna dalam sedar atau tidak ianya tarbiah dari tuhan dan .
  DIA membantu.


ALLAH SENTIASA BERSAMA ORANG YANG SABAR..
JIKA kamu HILANGKAN SABARmu MAKA ALLAH akan menghilang darimu....
Sesungguhnya sembahyangku, ibadahku, hidupku dan matiku semata-mata hanyalah untuk Allah Tuhan sekelian alam.

saat ujian datang bertimpa-timpa,
Allah cuma mahu menduga,
masihkah kamu sabar dengan kekurangan,
dan
masihkah kamu redha dengan ketentuanNYA.


notahati : YA ALLAH..,KUATKAN HATI KAMI...PADAMU KAMI BERSERAH... 

 
jadi...kuatlah..
biler sumer jatuh...

1 ulasan:

pengemis Cinta~ berkata...

InshaAllah semuanya okay..berdoa dan percaya pada Allah..;0