Hujan Hujan Makan Sup Ayam di Selatan Timur Soho Seafood

Makan Sup Ayam || Alhamdulillah. Masih bernyawa harini... Sementara aku tunggu tayar kereta aku diservis, jomlah pekena sup Ayam..aku tertarik sebab nampak sup keting kat depan tu..tapi dah habiss pulak!

Jadi, try Sup Ayam jela...Ui, lepas hujan kan....nikmatnya... nyaman! Ada pedas pedas sikit, tapi cukup rasa... I like!

Di sini ada pelbagai sup seperti sup Chiang Mai, sup keting, sup ikan..sup daging, sup serangka, sup spring...Fuhh... Macam macam sup. Makanan goreng goreng, rojak, pelbagai jenis Mee pun available. Western? Ada jugak! Ni kali pertama aku singgah..next time boleh rasa menu lain pulak..



Lokasi : Depan Kedai Yokohama, Masai
Sebelah  Heaven Car Wash.. berhampiran kedai RM 2 terbesar kat Masai ni..

8 ulasan:

  1. kalau makan sup ayam suka cari bahagian tulang2.

    BalasPadam
  2. Memang best pekena sup lepas hujan.

    BalasPadam
  3. dapnyewwwww dapat sup time hujan2 nie kann..

    BalasPadam
  4. Sebelah mana ni Non...Sis ko tengah fikir ni kedai rm2 terbesar Masai...ermmmmm

    BalasPadam
  5. macam sedap pulak sup ko tu non

    BalasPadam
  6. Sup antara mknan pemanas badan

    BalasPadam
  7. Sedap makan sup ayam panas panas masa hujan ni

    BalasPadam

Thanks For Coming !
I appreciate your comments or idea!
Saya Sayang Awak ~