Kenyangkan Perut Di Der Cabin Bistro

Kenyangkan Perut Di Der Cabin Bistro

Salmon My Favourite || Baru baru ni aku teringin makan Salmon.. Dah lama jugak tak makan nih.. So aku pun try salmon kat Der Cabin Bistro Seri Alam. Sebab pernah disuggest member aku.. Katanya enak.. . Biasanya aku makan chicken chop.. Kalini dah keinginan tu datang.... Kena try gak lahh kan...

Salmon - RM 19.90

Sedappp sangat... Kuah tu pun sedap.. Kuah carbonara.. Member aku puji puji sedap.... 
Tapi aku kena kawal. Tak boleh makan kuah banyak.. Hoho... Bagi aku... Memang sedap Dan berbaloi baloi dengan harga tuh... Siap dapat ice lemon tea FREE tau untuk set tu.. Sambil layan Malaysia jaringkan goal... Best sangat masa makan tuu.. 

Uishh. Nanti nak repeat! 

Chicken Chop Size XXL

Nyumm3! Member aku yang punyaaa.... 
Tengok je dah kenyang... Haha.. Banyak jugak isinya... 

OK... Semuaaa sedap.. Memang my favourite ever lah! Dekat pulak dengan rumahhh. Hihi.. Tak sampai 7 minit dah sampai... 

Bagi yang nak singgah.. Silakan ye... 

Lokasi : Sri Alam Masai Johor
Berhadapan Today's Market..... 

Post a Comment

2 Comments

  1. sedap menu western. fiza suka fish and chips more :)

    ReplyDelete
  2. mak oi...size xxl ehk....memang puas hati ler kann..hehehe...

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .