Surprise! Happy Birthday Sayang!

Surprise! Happy Birthday Sayang!

Sambutan Hari Lahir Di Moonlight Cake House ||  Siapa sayang? Siapa?? Hehe...Bagi yang tengok Instagram aku..mesti dah tengok video tersebut...kan.


Nice and Sweet lahh!   Memang terharu sangat kawanku si Fatin bila dapat surprise camni tau. Mengalir air mata kau!


Beberapa hari sebelum tu si Itah dah watsap bla..blaa..blaa... Aku pun awal awal dah cakap dengan partner QA aku... Wajib kena balik awal masa hari kejadian...haha.. So apa apa nanti dia kena cover job...


Friends forever! Till jannah ok!

Suka lah lighting dalam ni..plus handphone baru Kak Ain..Huawei... 

Ramen with honey bbQ grill 
RM 11.90 
Boleh tahann! Heee :) Penghujung makan...aku belanja Pizza...Sedap sangat Pizza kat Moonlight Cake House nih tau! 


Cerita sikit pasal kek....aku gabra tak pernah buat surprise kan.... So lilin tu aku terpasang terbalik kau! Lambat lah hidup 'bunga api' kat kek tu..sebab bila bahagian letak api tu dah terkena kek...haruslah dilap lap dulu ... Habis lubang besor kat kek nya.. . 
Maaplahh..spoil pulak.hahahahahaha...

Oreo Cake!!  Nyumm3!


Happy Birthday Fatin Nadia!  May all your wishes come true! Segala yang baik baik buatmu.....  Stay cute and healthy yunk!!! 

Nak tahu kat mana yang bolehh deko deko sweet macamni di hari special insan tersayang kita?? 

Ni diaaa...mereka lah tolong hias dengan bunga..belon...cakap jela nak konsep apa...
Tema kami.. BlackPink. Huhu... 

DAN

Lokasi surprise party kami untuk kali ni ialah di Moonlight Cake House, Seri Alam, Johor.
*Boleh mintak pasang lagu birthday dan pasangkan lilin*






Notahati : Ada tak yang pernah buat camni gak..atau dapat camni?? Hihi


Post a Comment

0 Comments