Shopping Apa di Karnival Layang Layang Sedunia 2019?

Shopping Apa di Karnival Layang Layang Sedunia 2019?

Karnival Layang Layang Sedunia 2019 || Hi, syukur..settle dah festival layang layang tahun ni... Yes. My favourite festival ever! Walaupun tahun ni ada barang yang aku cari tu tak dijual....

Kalau takda festival ni..aku prefer online shop je...tapi kat sini..aku boleh jalan terus tengok semua di sekeliling aku....rasa...pegang material tu.  Makanan pun sedap sedap...Haha.. Sambil tengok layang layang dan awan.... Seronok....Layang layang bercahaya time malam pun cantik...suka sangat lah! Bila fikir balik....lama dah tak main layang layang...

Konsert? Macam macam lah aktiviti...tak tengok lama sangat.....sebab fokus cari barang je...
So ni antara hasil rembatan ya..tak semualah aku nak take picture.... Psstt...Bag tu orang lain order...huhu....




Orang lain order bawal tuh. Tapi dengan aku sekali terrbeli nok! 


Kasut raya dah sesiap beli...mak aku cakap..kasut tahun lepas elok lagi....lol....nafsu tu nafsuuuuu.... Aku terpaksa beli..tak tahan tengok..hihi

Ni aku tak beli.... Saja tepek... Cukuplah dengan hp yg ada.... 

Paling aku suka..shopping t shirt rm6.
Ada tulisan macam macam.... Mostly ada tulisan 'BOSSKU'... 'Malu apa bossku' lah...'on tak on bossku' laaa... 

Tapi aku beli tulisan lain la..yang lebih bersemangat untuk giveaway aku... Ehhh giveaway?? Yaaa..Nona bakal mengadakan giveaway...tengok sama ada before puasa...atau bulan ni..bulan birthday aku..... 

Sekian cerita shopping aku di favourite festival aku....kalau nama favourite.. Hari hari aku singgah..jammed tak jammed...tetap  kuredahhhh awak! 

Post a Comment

3 Comments

  1. akak tak pergi pun tahun ni..macam malas nak berasak dengan orang ramai...hahah

    ReplyDelete
  2. tak sempat nak pergi tahun ni...tapi tahun sebelum2 ni pun tak pernah pergi gak...hahahah

    ReplyDelete
  3. ingat semata jual layang2 saja, rupanya banyak benda ek :D

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .