Enaknya Kambing Golek Johor !

Enaknya Kambing Golek Johor !

Kambing Golek Johor Memang Sedap||  Berita baik! Special for Kambing lover. And terutama yang tinggal di Johor. Ok, family aku kalau gi rumah pengantin atau memana, menu berkaitan kambing tu memang pilihan .. Sebab jarang dapat makan kan..hehe..

Tapi kali ni, aku nak mengimbau balik saat-saat sedap makan kambing perap yang dihasilkan dari team Kambing Golek Johor dan dimasak oleh aku sendiri... Siap diperap, tinggal masuk kuali atau air fryer .. Senang ! Kalau sedara nak datang ke apa, cepat je siapp tau ! Tak perlu  beli daging kambing, nak memerap seharian lagi..huhu...ni leh simpan dalam freeze je...

 
Nyumm3!! Ada sosej dan bungaa ! Hehee, deko-deko by my sister !

Lepas siap, kita ngap bersama adik dan emak.. dorang semua cakap sedap, cukup rasa rempahnya dan menyelerakan lah..... Bau hamis pun takde! Lembut of course lahh! Ni aku baru masak sikit, tak habis lagi sepaket ! Oh ya ! Sos lada hitam pun disediakan bersama-sama dalam sepaket Kambing Perap, makan bersama daging kambing perap tersebut dengan enaknya



Bukan kambing perap je, ayam perap pon ada ! Macam-macam ada tau. Untuk apa jua majlis, mereka boleh bantu sediakan khas untuk tetamu undangan. Contact je dorang...confirm memuaskan hati !

 
Yes, nampak sangat menyelerakan........Tak sabar nak masak time dapat camni, hahaha

Siapakah Kambing Golek Johor?

Kambing Golek Johor ( No Perniagaan : JM0799704-H ) mula beroperasi awal tahun 2015 di johor bahru. Kami menyediakan perkhidmatan katering kambing golek, kambing panggang dan kambing perap untuk majlis perkahwinan, pertunangan, aqiqah, hari jadi, majlis keramaian dan sebagainya.
Hidangan istimewa yang amat menyelerakan ini dipanggang 100% menggunakan arang kayu berkualiti dan akan di masak di tempat majlis anda berlangsung. Kemudian, ianya akan dipotong secara professional di dihidangkan berbuffet kepada para tetamu.
Perapan kambing sehari sebelum majlis kami buat dengan resipi istimewa ini akan menghilangkan bau hamis kambing dan ianya amat sedap dan menyelerakan dihidangkan kepada para tetamu untuk apa jua majlis.
Kambing yang kami gunakan juga adalah dari kambing yang berkualiti diimport dari New Zealand, Australia dan juga di ladang ternakan tempatan. Kami menjaga kualiti hasil masakan tersebut agar ianya dapat memberikan kepuasan kepada para pelanggan.
Kawasan yang kami akan hidangkan adalah di sekitar Johor Bahru, Skudai, Kempas, Tampoi, Kulaijaya, Larkin, Pasir Gudang, Permas, Tiram dan Kota Tinggi. Namun kami juga boleh ke mana-mana lokasi. Ianya tertakluk kepada jarak dari pusat kami di johor bahru. Sekiranya terlalu jauh, caj tambahan akan dikenakan.
Jommmm terjahhhhhh!









Post a Comment

9 Comments

  1. Hadoi.. mengancam sungguh kambing perap tu..

    ReplyDelete
  2. Sedapnya...sesekali makan ni...sedap.

    ReplyDelete
  3. Mengancam tapi sayangnya jauh sangat nak order huhu

    ReplyDelete
  4. Allah~ malam2 baca entry ni.. terliur ni. terus berbunyi perut.. ;-/

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum nona...wow sedapnya kambinggg golek...

    ReplyDelete
  6. sedapnya kambing golek. saya ni kira peminat kambing golek.. kambing bakar gak tau.

    ReplyDelete
  7. sedapnyaa! nak cuba masak untuk family lah malam ni. thank u share resepi .

    3 tips maternity pants you must know today!

    ReplyDelete
  8. Thanks for sharing!
    10 manfaat habbatus sauda yang anda perlu tahu

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .