Bertanggungjawab ke atas orang yang kamu sayang
JULY 2018 !!

Ahad, 15 April 2018

Segmen Bloglist Blog #CeritaMak

Hi ! Ok lah, rasanya, lama jugak tak join segmen atau giveaway, jadik rindu lak nak join, hehe~

Jom kita mulakan :)

segmen bloglist 2018

Banyak kelebihan berada dalam bloglist blogger lain tau :)
So, kita supportlah sesama okayh !

Kang tak join, mak cakap..dia nak sunat itew....takutlah itew...bahahaha~


11 ulasan:

julia jamaludin berkata...

selamat bersegmen nona

Shikin Razali berkata...

Selamat bersegmen dan salam perkenalan daripada saya.. http://starlavenderluna.blogspot.my/2018/04/segmen-bloglist-blog-ceritamak.html

Sunah Sakura berkata...

first time jejak blog ni..tengok header, adumak comelnyaaa...patut la, nona nya pun cumillll <3

Mas Zull berkata...

assalamualaikum nona...selamat bersegmen yer...
** Mama Maszull

Siqah Hussin berkata...

Good luck Nona :)

Jemput join segmen dan giveaway di blog Siqah juga :)

LETTER OF HAPPINESS GIVEAWAY BY BLOG SIQAHIQA

SEGMEN : MAKING A BLOG LIST BY BLOG SIQAHIQA

Mar Mansor berkata...

good luck nona.

Nina Mads berkata...

all the best nona

Yun Sing berkata...

Selamat bersegmen :)

Ae Noyou berkata...

Assalammualaikum Nona..Join dari segmen yg sama.

Suzlin Azreena Nordin berkata...

Terima kasih sebab sudi join Segmen Bloglist Mei #CeritaMak ;)
.
Senarai peserta di sini: #CeritaMak

Zafirah Nazri berkata...

selamat malam , singgah dari segmen yang sama

http://zafirahnazri.blogspot.my/2018/04/segmen-bloglist-blog-ceritamak.html