31 DAYS CHALLENGE :: Food favourite selain makanan Melayu !

31 DAYS CHALLENGE :: Food favourite selain makanan Melayu !

Assalamualaikum, hai !

Ok, sambung entri pasal cabaran 30 hari !

Support #jdtblogger   ! Love and love !

 


No 21 : Makanan favourite selain makanan Melayu.


Sukaaa je semuaaaa..janji halal dong !

Aku suka halal, murah dan sedap di tekak...sebab aku not cerewet sangat..huhu ~


So, kalau makanan selain makanan Melayu, selain daripada ketupat rendang, nasi goreng kampung .... hmm~

aku sukaaaaaaa western food, of course.. chicken chop dan fish and chips.... he hee ~
Selain tuh, aku suka dim-sum ! Cute cute...sedapppppp di tekakkkk chuolz !


Related image
Dim Sum asalnya dari negara China sebenarnya....

Tapi sekarang dah banyakkk dimsum halal di Malaysia......diperbuat dari ayam, cendawan..... and warnanya cute miut, sebab tu rasa nak makan jer benda comel nih.....

Masa type nih pun dah rasa sedap pulak kat tekak saya ! Ok la, x boleh lelama..... 

Huhuhuu ~

Post a Comment

1 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .