Ok, guna voucher Zalora akhirnya !!!!!!! **tak sangka ! **

Ok, guna voucher Zalora akhirnya !!!!!!! **tak sangka ! **

Assalamualaikum, haiii ! syukur masih diberi nyawaaa :)

Seperti yang aku bgtau, aku nak share, barang apa yang dibeli dengan voucher rm 100, tanpa bayar pape, huhu :) entri sebelum NI sape yang baca, memang nilah voucher ketiga, setelah brapa kali batal lahh, hahaha~ Zalora memang ohsem tauu !!!

Well, aku memang TAK PERNAH  beli barang niii, walaupun banyakkk je kat pasaran...........sekali aku borong gune voucher Zalora, lima helai terusssss wehhh !!!!

Cukup, ngam, semua sweet jer aku rasaaa :) hhehee, nilah diaaaaaaaaaaaaa...................~



MERAH ! BIRU! semangat JDT katekannn ~


Bawal 203 - Violet Quartz





Blue - Green Roses Cat

 

 Yes, i love them !


Ha, tahu kan? Even rasenya, dah popular lah aidijuma nih, tapi aku tak pernah nak beli, sebab aku bukan kaki bawal, hahaha..aku selalu dengan shawl jer :) Tapi bila dapat nih , wowwww !!! syok plak rase ! bagi adik selai, mak selai, walau mak tak nak pakai ponnnn wehh =.="

Coraknya unik, dan ada antara tudung tuu, dua kaler, and dua corak jugakk !!! yg macam kaler merah atas ni, dalamnya kaler pink tauu ! suke saya, jakun jap ****


So, konklusinya, aku suka dan puas hati dengan perkhidmatan Zalora, akhirnyaaaaaaaaaa...hehe
dan jatuh cinta pada bawal aidijuma niii, sweet, cute lak tuuuuu !!!!!!

Skrg, aku suggestkan korang, ushar Zalora, coz dorang selalu nau buat sale ok ! Barang berkualiti, dan puas hati perkhidmatannya! ! 


 Haaa, payung satu pic, dah selamat rasmikan tudung bawal aidijuma ni haaaaa ~~~~~




Eh, g mana lak ni?? haaaaaaaaaaaa, nantikan kisah seterusnyaaaa ~ yang dahsyat dan awesome woii !






Post a Comment

4 Comments

  1. tapi syaang aidijuma takdak bidang 55/60 kn?

    ReplyDelete
  2. tudung aj memang sedap dipakai..Kak pun selalu beli AJ..

    ReplyDelete
  3. Ha ah ain, takde bidang besar, kita sendiri kena adjust tuu, huhu ~''munirah : hahahaha, ya...rasmi dengan lajunyaaa, hehe

    sis fida: nona nih first time kot, akak mesti dh banyak koleksii kan, huhu

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .