SAJA JE JOIN KURSUS KAHWIN walau tak tahu di mana TULANG RUSUK :)

SAJA JE JOIN KURSUS KAHWIN walau tak tahu di mana TULANG RUSUK :)

as salam.hye.alhamdulillah..........masih bernafas, masih dapat aku pegang laptop niy,masih dapat tgk kawan2 aku,masih dpt tgk ulat buluu yg masih berleluasa di sekitar rumahh sewa kuu iniii.huuuuhuuuu~

finally, aku pegi jugak kursus kahwin tu, OK..SEGAN nak bgtahu,sgan nyaaaaa~ hahaa~

 ~
**~gesel2 tangann, kelip2 mataaa....haihh, #lempangg japp# 

baru2 niy,aku telah berjaya menghadirkan diri secara penuh ke KURSUS PERKAHWINAN :)

Whoaaa, bunyik mcm aku dh nak kahwin kan :) aww,sedap bunyiknye ~

sejujurnye, memg kdg2 rase mcm GATAI jak nk berumahtanggaaa :) phewwww~ haha~

tapi,apekan daya, tulang rusuk lagi sebelah niy , tak dijumpai lagi, still beristikharah, masih terkelamkabut  hiduppp ~ ***paling penting, FYP,masih in progress...grrrrrrr ****


hmmm, memang dah cadang masa awal sem dulu,kalau ade kursus kahwin,aku nak pergi,sebab..........belum tentu nk degree kat MICET lg , lepas tu, aku tak tahu bile aku kahwin........kan
so,nanti mudahkan urusan selepas niy,tak payah stress nak fikir lg :)

betol,ade yg ckp,ah, 'nak p ngn BAKAL HUSBAND nannti,baru ade  FEEL' 

okeh,memg tak salah, suke hati laah kan.cuma,aku nak tahu ilmu tu awal2,  hehe,lepas tu, tak nak lah nnti,mane tahu.  klu husband aku tu jenis yg suke byrkan untuk bakal bini dy, hbis kena byr byk kangg.haha.so,aku tak nak susahkan dia  ,#ok,POYO kerr #

then,kalau lah masa aku terhad time dh nk kawen,tp dia mse tu,byk masa,takpela kalau dy pergi je,sebab aku dh p, takyah nk gadohh2 cari masa lakk kan...........

lg 1 sebab, mane tahuu,klu lahh bakal suami aku tu , rupa2nye,dah penah p program cm giniyy deyy, haa,x ker nnti aku sorang2 pulop...? hehe~





mak aihh..hehe.tgk banner.ustz DON DANIYAL lahh ! hahaa

ok,harga yg agak berbaloi kann :) tgk poster kt atas, excited tahapp satu aku dh datangggg taw!

ape pun, ilmu nih,kalau dh berniat dri awal, walau pun dh cancel kan at first, then lastly, mira ajak, haaaaa.....terusss aku ckpp,nakkk joinn..hahaha.tak jadi cancel,dpt jugk sijil kahwin,hehehehe~.~

paling Penting,tlg pegang ni  nona syg,syg2 sekalian ::


ahaaa, aku lalui perasaan segan....hehe,kena bersiap awal pagi, dua hari berturut-turut, menahan perut yg lapar dan buka mata sebaiknyaaa untuk menerima input , haaa.dh menempuh suatu jalann lah kan. hahaa~


okeh,tgk,nmpk x aku kt situ,smgt kan aku,hehehe..air mesti sntiasa adoooo~

next..yes...........tgk, bile aku tgk niy, keinginan tuh bertammbahhh laaa awk!!!!

saat ' aku terima nikahnya' ...ye,mesti rasa mcm berat tanggungjwb tp still in happy mood ^__^ kot :)

Perkahwinan atau nikah menurut bahasa ialah berkumpul dan bercampur. Menurut istilah syarak pula ialah Ijab dan Qabul (‘aqad) yang menghalalkan persetubuhan antara lelaki dan perempuan yang diucapkan oleh kata-kata yang menunjukkan nikah, menurut peraturan yang ditentukan oleh Islam


hamek! modul~ nanti nak kahwin,sila baca semulaaaa..ini baru asas je,dah kawen.lagi byk benda tahuu , iye dakkkk... ^__*



 FINALLY, I GRADE dahhh !!!! TAHNIAH to myselffffff , ngeyhh, ngeyhh!



terpampang nama penuh dan IC aku yg benar lagii benarrrr ! wa,wahhh!!!!

#semoga nona menjadi manusia yang sgt tabah, dan dapat menjaga keluarganya dengan baikkkkkkkkkkk#

#smg nona dikurniakan jodoh dan tulang rusuk ku  yang  boleh membimbing, yg di mana keluarga kami saling memahami dan menerima ~ *KELUARGA IS NUMBER ONE ! **

amiin yaaa rabbb !!!!!!

Post a Comment

0 Comments