beramal smbil berhibur di PANGKALAN BALAK (aku tenang)

beramal smbil berhibur di PANGKALAN BALAK (aku tenang)

assalamualaikum..haai my deares belog !
syg kamo0ooo !
.last saturday.., 1 may 2012...
haaahhh !
best nye laaa  pegi PANGKALAN BALAK DI MELAKA .. ! beramal??!
yerr..kne kutiip smpah2 spnjg PANTAI uhh..whoaa..dhsyat ! penat yg amaat k !..
tp..smbil2 tuh..wt aktiviitii..n..take pictures manyaak2 !! hee..sempo0ooii2..syuker2 !

 gediix nye piic..heee..pantaai nih..akupunyerrrr!!
yabedaabeduuww..heheee..~.~


tenang je aku rse..bile aku tgk laut..aku rase damaai..
all problems..put aside..jgn fikir..jgn..nnti spoilkn MOOD.. :)



YA ALLAH...aku sukekan ketenangan ini..kau kekalkanlaah ketenangan ini dlm jiwaku ...,
PERGILAH KESEDIHAN...PERGIAH .KEGUSARAN DRPD HATI inii..
hurmm..~
aku RINDU..okeh..time nih la naakkkk OMBAK RINDU bagaaii kn..ngeeheeee..~

merindu =)
 
bukn ape2 laa..aku rindu nak balik rumah..HOMESICK sbnrnye..yess..i admit it !
grrrrrr...tp..tp....hurmm..okeh..stop rindu2 ahh !

KALAU masa boleh aku tarik..undur balikk..heee..alangkaahh bahaagiiaa !
heee..tp..itulah ketentuannya..kn??!

KAWAN..tanpa kawan..siapa aku??



bile rindu tuh dtg..sume..kawan2...roomate2..yg baik2..yg nice2..yg cute2..sume ade dgn aku..thank you ALLAH !..im appreciate that..hee..insyaALLAH..kekalkanlah hubungan baikk inii..

emm...astaghfirullah..kdg2 hati sakit...dan kdg2 tersakitkan hatii dorg..hurmm..sorrryyyy.. kowg2..ampun yerr..~
menanng tak menang..blkg citerr..POSE je yg pentiing !hiik3


ohkelaa..nk update len kali..tunggu gmbo lg..erghh..naaanntoookk laaaahhh !!

aku..di penutup inii..~

NOTAHATI : aku berjumpaa dgn...........(smile2..~) ==next entrii...heee..huhh..penaat jugk ! huhohooow3

Post a Comment

0 Comments