Giveaway - cenderamata dari Pangkor

Giveaway - cenderamata dari Pangkor

as salam..!


haaiii..kamoo0o..kamo0o..sehaat??
heee..my blog !

emm...

ok..skrg..aku mgalami sindrom..hati kurg tenang...astaghfirullaahh..YA ALLAHH...

emm...ape pon..bersyukur..krn msih hidupp...kn3..
hehe..ALHAMDULILLAHH...


ok...baek aku join GA nihh..untuk menyukakan dirii sndiirii woo..hahahaakkk...ape kaau!!


emm..tgk dulu banneer..KETIK CPT  KALAU NK MENANG...huhu..(if ade rezekiiii...amiin)




ahaaa...punyelaahh mcm best je PULAU PANGKOR niihh..
even..aku tk penah pi..coz tkde owg nk bwk..mybe  ti aku ley  honeymoon kt sne??
ceyytt..18 baruu sygku !hohohoh...~~

ermm....kalau duet byk..kenderaan aderr..memgg aku dh melawat-lawat tmpt mnarik kt MSIA nihh hiihh..!..aku kn syg malaysia terciintaa NIHH !

tp..tp...apekn daya..kaya?aku tidaakklaahh.ERKK....miskiin?..ehh..itu pun tidklaahh..yase2 jepp..
my parents..
emm..ok...cite sal GA nih kn..aku..skrg da jaraang2 JOIN taw..haraap2 lahh rezekii untuk INI ade..hehee..
 
 

haraap sgt cik SITI..PUAN BLOG....bg sy menanngg..huhu~
bukn hape..sy nih mmg pyokong blogger2 sumerr..n sy hrp..ade jugk laahh yg sudii sokong i ok..hurmm..~
hati yg kurg tenang..dpt dikawal bile berblogging nihh..huhh~betol??
ckp jela betol..kuing3..~~

haahh..asenye..thats oll laahhh..~
aku nk berbasiikal lg today..insyaALLAH..huhu~
 
 
notahati: kuatkanlah hatikuu..yeaahh! GO SYG ! 



Post a Comment

1 Comments

  1. kalau ada rezeki nnti mesti dapat nya...apa2 pun tq ye coz join

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .