SHE'S NO YOU: GIVEAWAY :)

SHE'S NO YOU: GIVEAWAY :)

as salam..dan haaiiiipppsszzz~
hari ini..gua nk joiin  satu GA...wah..GA first setelah smpai ke uniKL MELAKA ini pd hari ini..
disebabkan aku dh pun terlepas sesi orentasi..,maka aku takde kejerr...bilik pun kosong tnpe sape2..aku sorg2 je di sini..huhu..takutt wo0~
erm..tag cpt2 to:
lana
hannan
genkcorner


 
keliik je cepaat3..!!! 

apepasal aku joiinn??..coz aku memang penyokong2 bloggerr...lg2 lau hadiiah free2 tuk para blogger yg TERBAIK SEMUANYERR...!!
aku usha blog niihh....memang simple but nice...she was using black n white colour background...
heheee...
aku nye..pink and black...kui3===

meh aku copy sikit..bg nmpk...haa..pas uh ley terjaahh!!

tuan punye blog :)


nakk taahu hadiiaaah??!!
sila pegii sendiiriii yerrr~lelajuu k!!! kah6..aku tk nk ckp wo0..ta spesyel plaakkk kaan nnti..??!!~

---haaa..baek bce pntun niih ikut iramaa...merdu2 kan suare kamo0 yerr..---

kecik2 pandai berenang..,
tinggilaah impianku utk menang!!!

bermain seruling di atas papan,
slmat menyambut bulan RAMADHAN~

okies..smpaii sini je bhaa...gua chow lu...
as salam...!!

Post a Comment

0 Comments