Saya Nak Header Flash

Saya Nak Header Flash

assalamualaikum..!!

tak lama lai nak puasa,,
selamat sejahteraa..!!!

haahaa..sihaat??
erm..esok aku ade kelas kereta...
huh...harap2 pasniih LULUS laah JPJ keretaa..adoyaii penaat wo0~

mari hilangkn penat dgn usha blog INI dan joiin..ape2 yg ade...sambil2 tuh leh lepaskan ketidakpuasan atiii...
huhu...ape kene laah..ngeyh3..~

meh tgk ini..:

meh aku nak ckp sumtiink tnpa suara skrg..!!
aku mao kritik itu header flash..
ape pasal haa??
it is bcoz...
  • walaupun aku niih pompuan..sng ckp pompuan melayu terakhir laahh..hahaa..
aku tetap tak suke benda yg bunga2..hohohh...kejaam??wrne merah lg...adoiiy..aku bukn jiwang sgt..bunga2 tuh nmpk fresh sgt kaan??..tp yg len2 wrne itaam..cm nga frust ngn cinta jek..hehee..aku rase gituh
mybe sebab bf tak penah bg bungaa..juz bunga2 kt hatii je kot..huhu~( ade jugk yg nk baling bom psniih..hihihkk)
  • haa..lagi satu hal...kartun yg ade tuh..makk aii..terbeliaak mate aku..belom mate laki2 lain lg...hahaa..walau taklaah menjojol sgt...tp lau dh kartun sexy..anime sexy..aku bncii wo0...piic tuh lambang tuan blog..perasaan diaa..hamboiihh..piic tuh ..punye lena tido naaa..errmm..,lau guna anime muslimah@piic baby yg pegang telepon kew..selain bunga laahh...konpem aku mahu!!...tak payah ckp byk wo0~
     
    • ade lg niih..erm..aku tgk byk unsur2 wrne itaam..okie..lau tgk bckground aku yg star2 niih...mmg arr dh cukup wrne itam aku rse..lau header niih wrne itaam..nmpk cm suraam gile blog sumone tuh..adeyyh...rase cm tengahh berkabung plak..ngn piic anime yg nga pejam mate rapat2 tuh..aku tak mahu laah blog mcm selalu kesdihaan je..hoh!!
    •  
    • asal bunga tuh wrne itam putiih erkk??..blog aku bukn blog cintan sgt..even name blog aku..LIFE WITH LOVE....hahaa...mkne blog aku niih lain k..tak kne mgena ngn kekasih gelaap..kui3...dhlaah bunga tuh cm layu jek..tak feel aku tgk..keh3..(ayaat cm nk kene pnampo je kann)cubaalh bunga tuh wrne pink..pastuh ade blink2...weh...aku nk lau cm tuh walau bncii bunga skaliipun..hohohh...
    •  
    • bunga yg gugur tuh menandakan apew?...matii??..hohohh..takot lorrh gituhh...nmpk cm pusara kaan..pusara yg ditaburii bunga2 segaar..mcm lagu utk org nk gi perang tuh...''GUGURLAH BUNGA DI ATAS PUSARA...KAMI MOHON DOA...'..malas nk sambung..lau rajiin..sila-silaah nyanyii sndiiri...hoh0hh...erkk..weh...seraam banget mlm2 butaa aku buat entrii niih..errkk....tak boleh pike dh...my goosebumps dh naiik tinggi rite now..!!

    hurrrmmm....,i think..i have to go now...hahaa...tamat luahan kemarahaann...!!...
    sebelum tamat dan stop..aku nk bg reasons...

    aku layak dapat header flash tu sebab.....
    • aku nak blog aku nih bertmbaah org apabila teruja tgk header..baru header..blom tuan blog ni lagii....ngeyh3~
    •  
    • aku mahu blog LIFE WITH LOVE niih makiin meriiah dan perasaan kasih sayang tuh terasaa di sini...dgn header yg canggih tuhh...huhukkkhu...
    •  
    • aku mahu tlg promote kaan blog kei seichi lau ade y miinatt mahu header flsh niih...kan sonok lau kei seichii ade keje wt header niih..dpt duet wo0...tp tak laa pkse..lau kei seichi tak moh...it's okie..errm..ampu laa aku nih..hahaakkk..miahahaa~

    • aku nk org len paham perasaan aku melaluii blog yg ade kekurangan ini..tp dlm mse yg same..masih terselit kekuatan..
    •  
    • aku nak org support aku dlm berblog niih ..sebab aku pun support blogger laen...ni lg2 bile buat contest..
    •  
    • aku nak sape2 yg usha sini..terasa aman...dan ilang stress kalau boleh..hehe..bile dtg je tgk header TERBAEK..>>ayat boboiboy<<
     
    haaa..rase2 daah cukupp laahh....nk rest..akn dtg mybe bz..

    erm...skrg aku nak ajak sape2 yg bce niih..jomlaah JOIN KEI SEICHI...klik je banner skrg..huhu!!~

    due: 12 OGOS 2011..ok..ingaatt!!...ketiik lelaaju laa syg~




    Post a Comment

    4 Comments

    1. blog tu memang tuan dia buat untuk tulis kesedihan hati dia...lebih kurang la..hehe..sebab tu "melancholy" tu...
      rilex..jangan marah2...hehe...


      thanks join..
      all the best!!

      ReplyDelete
    2. hye..boleh x mintak tolong tukar coding untuk header flash tu?code dia ada kat entry ye contest..thanks..
      terpaksa tukar code sebab ade masalah dengan web hosting...

      ReplyDelete
    3. @ kei seichi : baik3..he2...
      erkk.tq taw !!
      haaa..line ngekk skrg..huhu~

      ReplyDelete
    4. senarai pemenang dah keluar!jom tengok...


      http://kei-seichi.blogspot.com/2011/08/senarai-pemenang-contest-saya-nak.html

      ReplyDelete

    Thank you for coming by.
    Comments are your responsibility.
    Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
    Comment wisely, and do it with pure intentions.

    Happy Blogging .