GA:Anis..Nak Kupon Ayamas Boleh??

GA:Anis..Nak Kupon Ayamas Boleh??

as salam..daan haaiipss!!
alhamdulillah..masih sihaat..bernafas di bumi ALLAH...heee~


 RABU..27 HB..CLOSE OKIES~

besok due..aku joiin hari ini...ececeyyh..kononn nk menang wo0..tp pe salahnye..aku berngan dpt ayamas free..!!
meh..cukupkn syarat2 jaapp:
Anis..saya(nyatakan nama) nak kupon nie sebab....(tak lebih dari 50patah perkataan)

anis..saya NORNAQIYAH ank encik sani nak kupon nie sebab ..family nona sgt gemaaarrrr + feberet ayamas . AYAMAS ade keistimewaan sndiri tetapi untuk bulan nih, kami belum membelinya  kerana faktor-faktor tertentu. Sesungguhnya , rezeki perlu dicari maka aku berusaha dlm GA ini  ..dahla aku ni banyak habiskan duit parents masuk u swstaa...aku nak tolong sikit-sikit dengan cara ini laah..ameeen~




Haaa....done!!
okiesy..try tag to: lana, fiqra , nanakimie ..
hehee..rase tak aku cubiitt?? jomlaah sempaat lg nii weh kaliiaann!!


kecik2 belajo berenang,
harap2 ade lah rezekiku nk menang !!

Post a Comment

2 Comments

  1. jemput tengok pemenang GA..kite bagi kepada yg lebih memerlukan erk..

    ReplyDelete
  2. ouh..baik3..sy tau bukn sy pemenangnyerr..hehheee

    okies..setuju !..hehee

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .