contest:tagline kreatif by AlyaEsprezzo

contest:tagline kreatif by AlyaEsprezzo


assalamualaikum!!
hai3..sihaat??
huhu..mari same2 ucapkan syukur alhamdulillaah..kalo btol2 sihaat laah..
kalau tak pun..bersyukur krn msih hidup dan membaca entri nona pd harii ini..
wokeh..meh tgk ini aku joINN..


nmpk tak??..nmpk words DIKETIK  . DARI . HATI ??
huhu...itu nmenye tagline..okie..sume dh tau aku rase..

haaa....meh aku bgtau tagline aku plak..a.k.a nama blog arr~
hehe..lau alya tuh gune DIKETIK....aku nk gune DIKETUK laaa.. 

hahaa..daak haiih..ini aku punyer..meh BACA SEKUAT HATI...!!!

''LIFE WITH LOVE ..!!!~~`''

errkk...TAK DGR PUN....ngeyh3~
okie..apepasal aku guna 3 ayat tuh...special sgt kaa??..weh..konpem la derr..
smpai kn ade gak blog len gune ini tagline..p mungkiin bezanye kami..sebab2 pemilihan tagline tuh..hoh0hh~

aku pilih tagline a.k.a nama blo tuh coz...:
    • konsep blog aku nih kasih syg..hehehh..bukn je kasih syg bile sumone tuh tgk kekasih gelap dia..,tapi jugk bile tgk SEORG BAYI..baby yg cute miutt....waa..HAA??!! ade yg tgk baby terus rase bncii??..eh..teruk sgt laa tuh..ade yg ta kne ngn mental diaaa...huh~
 APE perasaan kamo0 see this??kui3~
  • aku kalo boleh..mahu sape2 yg usha sini..or follow cnihh..melekat jap bce entri2 yg byk elemen kasih syg niih..aku kire hupdate blog ni salu jugaak laa...(blom msuk u laa kn)
  •  
  • LIFE WITH LOVE..sonok jike hidup gituh..bk0ngsi pndpt..pndgn...maklumaat..sgala bagai bnda2 berfaedah laa sng citerr..kan sonok dibuaat..suke aku taw!!
  •  
  • reasons len..aku nk blogger or readers kenal aku sbg org yg berkasih syg tp TEGAS DAN KENTAL..tak kira lah dy KHUNSA KEW..,LESB KEW..,GAY KEW..., BYK CKP KEW...,aku nk hubungan dlm blog niih elok2 sesame kita..bukn cri gado je kejenye..yeah!..kritikan membina aku perlukan..kutukan membinaa..aku tak mintaakk~
  •  
  • last..,aku suke tagline nih jugk sbab aku niih penyokong blogger2 di dunia ini especially DI MALAYSIA tanah airku ini..kohkohhhh..aku jugak brharaap ramaiii laa yg myokong aku..tak kisahlaa sokong daari blkg kew..sokong dpn2 kew..secret admirer ke...hahaahaaaa..yg penting..u support me..i support u..bukn u follow me..i follow u k..heh4~

ahhaaa..sape nk komen???lg bgos..TERBAEK lorr~
mari2 weh...sape nk j0iin..mari sini or klik banner..
sape support aku bile dh bce niih..meh meriahkn lg contest bloglist aku..kt entri melekatt..picit button HOME@LAMAN UTAMA yerr..

p/s: doakn kejayaan aku okie dear senuaaa..hehe ..amiinn~



Post a Comment

6 Comments

  1. yuhuuuuuuu..alya dtg nie!! hehe terima kasih join :)

    ReplyDelete
  2. nice n panjang hehee

    love!!

    http://miasyarah.blogspot.com/2011/07/contest-tagline-kreatif-by-alyaesprezzo.html

    ReplyDelete
  3. life with love... huhu... hidup memang perlukan kasih sayang.... tapi tertarik sangat ngan header... tabah seperti Raullullah, bijak seperti abu nawas.... hurm.. gud luck k..:)

    ReplyDelete
  4. hekhehee..yerr permaataa biru..urm...
    betul rite..hee...
    ahaaa...tq taaw !

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .