si isteri setia...suami?..percayalaah

si isteri setia...suami?..percayalaah

0o...o0..bini..isteri....wife....dgrlah bisikan suraku untk kalian...
ape cer ni nonaaa...hehe..as salam and salam satu malaysiaaa...!!di cni ade satu kisah..sng ckp...kisah nyata laa...
aku bekerja sementara nk msuk u ni nntii..
adelaa..sorg pkerja lg...seorg gurl...yg tiada dara lg...
haaaa..jgn pke bukn2..dy da bernikah scara halal k..ade pic dy aq tgk...

errmm..nme ..,umo..,bgse..,aku rhasiakan la..x aib sgt kon0nnyerr..

husband dy g ke negeri lain semasa mereka dlm kesulitan..wo0o..susah glew...ank sorg..bwu 2 thun...
then...,dia tuh kaan...tunggu2 ble nk balik..msej2 si suami...dy jnji nk balik..aq tgk mcj dy...:

;;x sabr2 nk jmpe ayang ngn ank kite..''

wah4..!!...sedaapnye ayaat tuh...leh jdik x tido smlmn...yelaa..owg trsyg da nk jmpe..
mcm zman cinta cintun tuh...

tp aan...tetibe..smlm...mlm td....basah lak mata dy...
ble ditanye...dy jwb biasalaah....
problem dik..,x habis2...

kenyataan tuh telah kusedari sbnrnye...tp masalah dy ape??!
aiseyh....x lme pstu dy ckp...sdare dy cite yg bukan2 kt suamii dy...

terus suami dy marah2 n x moh balik jmpe family akakk tuh lg...

sedey glew sis mrangkap pkerja bapak aq niyyh...

aduyaai..smpainye hati sang suaamii tuh kaaannn..isy3....
rase cm nk kene jelingan maut aku jep...then bwk jmpe gangster2  suh 'HABISKAN ' je riwayat manusia bernama suami....

p/s:...aku x bpengalaman..tp aku nk egtkan..bwt diri sndiri jugaaak..bahawa...suami dn isteri kne prcye mprcayaai...

Post a Comment

0 Comments