Beli Water Lily Hidrating Mask di Watson!

Beli Water Lily Hidrating Mask di Watson || Saja nak manjakan diri selepas beberapa hari berpanasan dalam training Dan berlari 5km..

Sekarang ada offer kat Watson.. Harga berkurang jadi rm3 je. So aku tertarik dengan mask ni... Sebab packagingnya cantik.



Bunga teratai sangat cantik..Suka tengok..


Sedikit info dari google:-

Menjadi bunga rasmi bagi India, Mesir dan Vietnam, teratai mempunyai khasiat tersendiri terutama kesihatan termasuk mengubati batuk berdarah, panas dalam badan, mengurangkan insomnia, menormalkan tekanan darah, menghilang­kan tekanan dan memelihara kesihatan mata.

Korang pun guna mask camni ke? Atau lagi suka scrub muka?

#jomsharesikit

5 ulasan:

  1. Sis banyak mask ni haa Nona, cuma pakainya asyik laaa lupa hahahaha..haritu ko datang, kalau tau bagi ko sikit...

    BalasPadam
  2. Guna mask lagi mudah rasanya.. hehehe.. Berbanding scrub.. kikiki..

    BalasPadam
  3. cantik pack dia. selamat memanjakan diri

    BalasPadam

Thanks For Coming !
I appreciate your comments or idea!
Saya Sayang Awak ~