Lunch dengan Chicken Chop Murah di Pasir Gudang, Johor

Lunch dengan Chicken Chop Murah di Pasir Gudang, Johor

Chicken Chop RM6 || Hi. Semalam mood aku teringin makan chicken chop time lunch..  Nasib tempat kerja aku dekat je dengan Pusat Bandar Pasir Gudang. Sekarang ni dah jadi UTC Pasir Gudang ler.

Jom layanzz! 

Isi banyak. Memuaskan. Cuma segalanya tak berapa panas. Aku pun tak pernah cuba kan..mana tahu dah tak panas lagi.. Next time maybe aku akan mintak tolong panaskan dulu ye kuah dan lain lain...

Kalau tak memilih cam aku ni...memang aku telan aje. Takde pulang balik....nak mintak baru.....tapi kalau dapat customer yang suka makan panas panas... Tak ke haru...huhu...

Nilah kedainya.... 

So lepasni boleh lunch chicken chop kalau nak cepat..kat sini :)

Post a Comment

3 Comments

  1. kedai chicken chop murah ni memang biasanya masak makanan byk terus, tu yg tak panas, Non

    ReplyDelete
  2. kalo dapat kat yang cerewet, memang habis lerr...tapi berpadanan la dengan harganya kann...cuma, pernah juga jumpa yang rega RM5, tapi masih panas2 lagi...

    ReplyDelete
  3. Kalau Sis ko memang ku bedal aje, sebab tak kowser nak menunggu..tapi sebab dah murahkan...kalau mahal, memang Sis ko suruh panaskan hehehhe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .