Akhirnya Jadi Membership Watsons!

Akhirnya Jadi Membership Watsons!

Jadi Membership Watsons || Al kisah semalam aku nak beli satu barang je kat Watsons. Nak beli foundation. Tapi at the end, aku terbeli body scrub la.. Eye mask la..Ehh.. Sikit je... Dan lebih menarik ialah aku bersetuju nak jadi membership watsons! Err..aku bukan selalu ke watsons tau... Usually kalau dorang tanya pun selalu aku tolak untuk jadi member. Tapi sebab aku tengok budak yang promote..yang tanya untuk jadi ahli tu..comel....makeup helok je... And lagi kad touch n go yang lama aku dah rosak... So aku setuju melaburkan rm20 jadi ahli Watsons.


 Ini bayaran seumur hidup. Ok lah.. Takde tahunan. Hihi.... Aku ingatkan dapat kad touch and go saja. Rupanyaaa... Dapat benda benda ni bawah ni.... Wow. Awesome!!!!


Make up remover Biore, Pembersih Muka Aliz, Clarifying Hair & Scalp Shampoo (Brand Good Virtues Co.)  dan dapat Sampul Duit Raya Sekali.

Jimat di situ.... Nasibbeik tak beli lagi make up remover...dapat gift ni..senang sikit. Hohoo... 

So... Korang dah jadi member Watsons belum? Kalau belum..bolehla register sama...bukan rugi apa.. Dalam setahun tengok berapa kali kita gi  Watsons... Atau family kita pergi Watsons. .. So berbaloi..siap siap dapat diskaun je nanti... Kumpul point... Kan. 

Thanks Watsons! 

Post a Comment

15 Comments

  1. Sis pun berkenan kad baru dia ni Non..lawaaaa...
    Selalu pakai kad anak jer, nanti nak buat sendiri lerrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buatlah sis.... Hihi... Memang lawo.... Gerramm.... Kumpul point gak tuu

      Delete
  2. akk pembeli tegar Watson tapi member guna nama adik, malas nak buat kad lain

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahhaa..yang mana senang..ye dok...ohh..xyah bwk kad time beli eh....

      Delete
  3. adik sha pun baru daftar membership ni dapat mug haha

    ReplyDelete
  4. haha huda pula tak boleh nampak watson. memang berhantu. samalah, konon nak beli satu barang, kejap lagi keluar watson dua tiga barang dah ada dalam tangan, adehhhh, hehe

    ReplyDelete
  5. Untunglah.. kita dulu mana ada dapat camtu. Tapi sejak dah balik kampung, kad watson tah kemana dah

    ReplyDelete
  6. kita memang dari dulu ahli watsons, siap da hilang, ganti baru lagi...hahahha

    tapi dulu tak dapat la gift macam2 tu..just dapat buku voucher je

    ReplyDelete
  7. Wowwww.... Nasib ler aku bukan hantu watsons wehh... Aku hantu makan je. 😜😜😜

    ReplyDelete
  8. tahniahh nona.. selamat membeli belah bersama watson.. hahahah jaga2 pokai nanti beli banyak2

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum haii datang blogwalking ^^

    https://ailya-saffaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. wahhh welcome to the club. yayyy

    ReplyDelete
  11. Nak tanya klau nak jadi member tu perlu no acc bank tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa saya dulu, tak perlu.. sebab dapat point masuk kad je.. takda nombor akaun bagai

      Delete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .