Pameran Artifak Rasulullah : Aku Mengenali Kekasih Allah

Pameran Artifak Rasulullah : Aku Mengenali Kekasih Allah

Rindu Rasulullah || Hari tu aku pergi Persada Johor bersama emak ke Festival Islam Johor... (Rujuk LINK antara barang yang aku beli) .

Kat sana terdapat juga pameran Artifak Rasulullah.. Segala macam seperti rambut..pedang dan busur panah Rasulullah serta sahabat dipamerkan di sana. Rindu! Rindu! Ya Rasulullah....

Nabi Muhammad Pesuruh Allah. Ibunya Aminah..Bapanya Abdullah. Lahir pada 12 Rabiulawal... Itu basic dari zaman tadika aku belajar.


Kalau rindu, selawat .  Selalulah berselawat . Semoga mendapat syafaat di akhirat kelak.


Busur Panah Rasulullah

Tongkat Rasulullah

Kunci Makam Rasulullah

Semua yang dipamerkan buat aku terpegun tapi lebih sayu melihat rambut baginda...masih hidup rupanya.... Rasa macam nak pegang jelaaa.....

Teruskan selawat 


 Macam best jubahnya.....




One day..aku nak sampai sana jugak..Duduk depan kaabah!! Ziarah tempat baginda.l Berdoa dan berselawat...tanpa fikirkan benda lain masa tu....... Amin.





Post a Comment

1 Comments

  1. Alhamdulillah. .. Masa buat kt Kedah dulu, sempat saya pergi melihat. .

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .