Ouch! Lirik Lagu Menjaga Jodoh Orang

Januari 24, 2019

[Jaga Jodoh Orang] || Hi!  Baru baru ni aku  tengok video di mana seorang lelaki nyanyikan lagu ni kat majlis kahwin ex dia.... Wahduh...aku rasa kena belasah lah dia lepas nyanyi lagu tu.. Mesti pengantin tak selesa....tapi nak buat camana...kalau dah memang tak da jodoh...kalau dah memang takdir kau jaga jodoh orang...takleh nak meroyan sangat ok..berpada pada sikit...

Kadang rasa tak dihargai bila macam macam dah kau korbankan... At the end tak bersama...tapi hakikatnya..apa yang dilakukan..memang kalau takda jodoh..tetap tak boleh lawan takdir dah...banyak banyak berdoa..moga dibuang rasa sakit hati tu...cuba redha.....proses nak redha tu memang take time kalau perkenalan tu sangat panjang masanya...susah senang ada jugak bersama kan... Takpa..slow slow..


So jom aku share..apa ayat dalam lagu tu yang menyayat hati...huhuu





Menjaga Jodoh Orang
Wawan Dcost
Kamu pacaran denganku
Tapi nikah dengan dia
Berjanji bertemu di pelaminan
Nyatanya ku hanya jadi
tamu undangan
Dulu aku kau panggil sayang
Sekarang ku hanya jadi mantan
Berjanji sehidup semati
Nyatanya kamu hidup aku mati
Kau kirimkan undangan
yang bertulis namamu
Tak habis fikirku
kau terima lamaran dia
Baru kini ku sadari
Ternyata selama ini
Yang ku sayang
Yang ku jaga
Ternyata jodohnya orang
Lain
Dulu aku kau panggil sayang
Sekarang ku hanya jadi mantan
Berjanji untuk sehidup semati
Nyatanya kau hidup
Aku yang mati


Music##


Kau hadiri pernikahanku
Memenuhi undanganku
Berlinang air mataku
Saat ku jabat tangan mu
Maafkan aku sayangku
Ku tak bisa apa apa
Karena ini semua kehendak orang tua ku
Kau kirim kan undangan
Yang bertulis namamu
Tak habis fikirku kau trima lamaran dia
Baruuu kini ku sadari
Ternyata selama ini
Yang ku sayang
yang ku jaga
ternyata jodohnya orang
Lain
Kamu pacaran dengan ku
Tapi nikah dengan dia aaaaaaa






You Might Also Like

4 00 otak engineer COMMENT

  1. Pergh!! Selamba je dia nyanyi lagu tu dekat majlis ex dia ye.. memang minta kena balun tu.. hahaha..

    BalasPadam
  2. mak ai...agak2 lerrr nak nyanyi lagu gitu kat majlis ex..hahahha

    BalasPadam

I appreciate your comments/ idea.. Give me support.
Thank You! And Come Again!