Anda Design Sendiri Kemeja-T, Printcious Jadikan REAL !

Anda Design Sendiri Kemeja-T, Printcious Jadikan REAL !


Servis Printing T-shirt  - Hai semua. Baru-baru ni Nona survey pasal printing Kemeja-T Grafik di Printcious. Dah terfikir nak design macam mana untuk T-Shirt tuh nanti. Sebelum ni pernah try T-shirt cotton biasa, happy benor mak I tau, kain yang selesa, siap ada nama mak…. Now nak try Kemeja-T Grafik.

Siapa tak kenal Printicious ? Nona perkenalkan jap. Printcious merupakan salah satu website yang membuat servis menghasilkan idea /design kita menjadi real ! Camana tuh? Haaaa, kalau korang terjah ke sana, korang boleh tengok pelbagai barangan seperti T-shirt,  mug, bantal dan banyak lagi yang customer perlu design sendiri mengikut kehendak masing-masing. Wow gituuu kan~ Nak bagi hadiah untuk yang tersayang, atau diri sendiri? Mudah sangat tau !

img

So dengan konsep yang sama, kita dibenarkan untuk jadikan real Kemeja-T Grafik berdasarkan idea kita untuk design T-shirt tersebut. Kreativiti tiada hadnya. Printcious menggalakkan kita menyerlahkan bakat yang ada dan hasilkannya menjadi sesuatu yang berfaedah untuk digunakan. Semua di hujung jari! Kita create design atas talian, order….dan tunggu hasilnya sampai.

Kenapa Nona sangat tertarik untuk kemeja T ni ehh?
Hehee, tak lain tak bukan sebab ianya sesuai digayakan kemana-mana sahaja event, seperti hari keluarga, atau hari sukan disebabkan kainnya yang selesa dan tak merimaskan. Didatangkan dengan pelbagai saiz, dari kanak-kanak sampai dewasa boleh bergaya sakan dengan kemeja T yang di design sendiri nih. 

SAMPAI 2XL ADA !!!

Tahu takk, kain yang digunakan diperbuat daripada 100% fabric polyester, dan dicetak menggunakan teknologi percetakan heat transfer yang mana menyebabkan ia tahan lama. Ia juga mudah dibasuhhh serta..jahitan kemas, Itu penting, jahitan kemas, warna tahan lama. Baru nampak menyerlah bila disarung ke badan.

Kita bebas untuk mengubah suai kemeja-t dengan online design tools yang membolehkan menambah gambar, rekaan, dan juga apa jua teks pilihan. Tools yang disediakan membolehkan kita untuk membuat baju grafik kemeja-t anda sendiri. Boleh tengok segala rekaan atau contoh design di sini : T-shirt Idaman .



Pelbagai koleksi grafik, warna dan font tulisan yang banyak mengikut kehendak kita. Sama ada nak tepek gambar atau letak kata-kata semangat pada baju tu, sangat dialu-alukan. Cuba imagine, muka orang yang kita nak hadiahkan tu ada depan kita… Apa colour dia suka, apa ayat dia suka.

Berilah kegembiraan kepada orang, moga kita juga digembirakan semula .

Selain daripada hadiah untuk personal life, anda juga boleh pilih Printcious untuk hasilkan karya anda special for company tempat anda bekerja. Anda juga boleh letakkan logo atau servis apa yang company usahakan. Ini adalah salah satu taktik promosi barangan atau company itu sendiri.TAPI Tak perlu risau  kerana, harga borong juga ada disediakan khas buat customer Printcious.

Inilah pesanan penaja :-
“If you are looking for best company t shirt printing, don’t forget to contact them.
Or if you have any upcoming birthday party and would like to impress your guest, photobooth rental is your best entertainment.

Don’t miss to click here too 
Button Badges MalaysiaBulk Order Color MugBulk Order Magic MugBulk Order LanyardBulk Order Mousepad
We also welcomed any sponsorship to get sponsor for their event. Don’t miss out to grab this big opportunity by click here 
Sponsorship for Event “



~ Woww! Ok lah, nak start design….kalau lambat nanti idea hilang pulakk. Korang terjah je link Design Kemeja-T Grafik ~





Post a Comment

6 Comments

  1. Senangkan..
    Sis tunggu Sis punya barang juga ni..tak sabar rasanyaa..

    ReplyDelete
  2. wah seronoknya dapat design sendiri

    ReplyDelete
  3. wahh..best tu dapat tulis sesuka hati kita je atas tshirt..

    ReplyDelete
  4. Wahhh nanti nak buat jugak la

    ReplyDelete
  5. nak try buat tshirt sehelai nanti...jeles niiii

    ReplyDelete
  6. Menarik juga dapat design t-shirt sendiri.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .