Giveaway Happy New Year 2018

Giveaway Happy New Year 2018

Hai ! Assalamualaikum !

Ok, aku join GA nih sebab aku nak support blogger and also, nak share  azam dan pengalaman manis aku sepanjang 2017 nih.

Tapi dalam dunia blogging la ehh ~


DATE : 18-31 Disember 2017


So, pengalaman manis yang aku simpan tersemat rapi untuk 2017 ni ialah :-

1. Bersama JDT Blogger.

Happy...Wujudnya sebuah group...Yay, kumpul Blogger Johor dalam group whatsap...
Tahun ni permulaan. So, ada buat aktiviti, dengan anak yatim, lepastu potluck sesama....enjoy la...sebab setiap aktiviti, ada makanan ..muahahaha~Tak la..sebab aku dapat bermesra dengan blogger2 hebat kat Johor ni.... syok beb !


2. Dapat Buat Food Review Bersama Blogger.

Ok, before this, aku tak berani dan tak mencuba... aku setakat review kedai kedai makanan yang aku pergi or makanan yang aku sendiri beli, but this year, already beranikan diri pergi review bersama blogger lain, sama ada JDT Blogger or Chinese Blogger.........Bestlah berkenalan dengan ramai blogger..... baca blog pon best best :)

3. Jana pendapatan dengan blog.

Sebelum ni ada, tapi tak bergerak pon, setakat tiga empat jer, this year bertambah sikit.....Ada orang mintak buat post, editkan blog....promote kan barang.......and siap nak collabrate buat giveaway..........Aku suka...walaupun baru nak start aktif, ada jugak dapat sambutan..... bermakna, ada orang nampak something dengan blog atau media sosial aku....

And aku kalau review, of course jujur...... yang mana tak suka, aku tegur jugakk..huhu~



Ok lah, next to azam dalam dunia blogging :-

1. Semoga dapat kekalkan mood berblog...well..ni every year kot..since lepas SPM, tak pernah tinggalkan blog...cuma tak aktif join aktiviti.......update tetap ada...huhu~

2. Aku nak up entri setiap hari at least satu pun jadikla.... ni tahun baru start Isnin, kan.... harapnya Ahad tu dapat start buat banyak banyakkk schedule entry..mihmihmihh~and every week dapat buat schedule entri...even ringkas, or hanya wordless je..haha~

3. Nak join aktiviti blog atau review lebih lagi. 
Yesss, inilah yang aku nak buat, dan aku yakin akan buat.kalau dulu rajin join segmen or contest tapi kali ni nak selitkan sekali aktiviti blog yang lain :)


That's all. Anyone nak join, sila lah klik banner tuh ye..laju laju sikit ! huhu~
Rezeki ada je ..usaha dulu...kannnnnn~

Post a Comment

8 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .