Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Rabu, 20 September 2017

First Giveaway By Blog Buku Pinky!

Assalamualaikum, hai !

Syukur, masih bernyawa................

Ok, hari ni bersemangat nak join giveaway anjuran Buku Pinky.


KLIK BANNER DI ATAS


Tengokla nama blog tuh, uish, gerammm, ada pinky gitu, sebab tuhla aku teruja nak joinn,, jangan disebut pink, memang aku terjahh tauu !

Blogger Sarawak rupanya.... pemilik blog Buku Pinky nihhh, Kitak suka pink macam kamek ka...huk2~ saja try bahasa Sarawak tokkk ~

Haaaa, nampak entri start 2016........... Welcome to Dunia Blogging... ! He hee ~


==============================================================



SO........., Jomlah sesama kita support, memeriahkan Giveaway nihh okay ~

Hadiahnya menawan kalbu, dapat tempat pertama, boleh topup duit aku main kutu..tak pon topup internet I.....hewhewww~

Apa pun hadiahnya, kalau dah free, memang tak tolakkkkk ~ Sis suka jer ~ Asalkan blog kau ada colour pink, atau contest ada pink, aku lajuuu support youu ! 

Jadik, yang pink-pink semua, jangan lupa ajak aku join contest korangg...okayyy ! muahahaha..


Klik Banner untuk join jugak ya.

Once join, selangkah untuk menang, once support, akan ada yg support kita semula.
Tak rugi apa ponn bila join giveaway nih actually...kan??


JANGAN TUNGGU DAH DUE DATE, BARU NYESAL.. TAK DAPAT SIS TOLONG EH. HAHA

Sila klik banner atau SINI 



Semoga ada rezeki Nona dan awak yang join ya !!!!!


#support
#blogger
#nonaberblog












8 ulasan:

Nieyl berkata...

Good luck tau..

+ e.z + berkata...

lama gila dah join contest nih. Dah 2011 kot last.... lol
good luck ya :)

Siti Nurfauzani berkata...

good luck :)

Mieza S berkata...

jalan jalan singgah sini. semoga ada rezeki awak ^_^

https://kanvasdakwat.blogspot.my/2017/09/first-giveaway-by-blog-buku-pinky.html

Nieyl berkata...

Singgah sini...good luck ya..
http://seindahcerita.blogspot.com/2017/09/first-giveaway-by-blog-buku-pinky.html

Zuhaira Nasrin berkata...

goodluck. blogwalking dari GA yang sama :D

Zafirah Nazri berkata...

selamat pagi , singgah dari GA yg sama .

http://thezafirahnazri.blogspot.my/2017/09/first-giveaway-by-blog-buku-pinky.html

eh , keputusan GA dah keluar . dah tahu ke ? hehe

Nona Qiyah berkata...

Thanks info !
Hehe, menang laaa..hehe