Cinta datang dan pergi, semoga terus bahagia dengan cinta yang datang
MAY 2018 !!

Ahad, 27 Ogos 2017

Menang Contest : Bawal Dual Tone dari Faradeqs.co

Assalamualaikum, hello !


Okay, salam hujung minggu.... Ada yang bekerja, ada yang bercuti.....confirm tak tengok blog sangat..hehe~ Takpa, santai santai jahh !


Btw, Nona nak berkongsi kegembiraan pasal nih, lama dahhhh..tapi tak terupload kat blog..huhu.



Dapat tudung bawal dual tone ! Comel, hujung hujung ada bunga gtewww~

Jom scroll jap ! !


Best arrr, pakai masa main badminton.. 
Cotton kan..of course lembut !



                     

Gini je gaya aku kalau pakai bawal, naik dedua belah, or pakai depan camtuh je~ Nampak kan tone colour tuhh, unik, tak pernah beli cenggini, huhu..tuhla rasa happy...........sebab selalu memang pakai shawl jah..hoho~

 

Pakai ala-ala shawl pon sesuai jugak....

Saja test, ngam pulokkk ehhh ~



 

Ni Geng Badminton....

Terletak elok bukann, suka sangat !
Nampak agak Pau Kacang ! Muahahha~


Ok, IG nih, bukan je jual tudung bawal, tapi ada pelbagai lagiii tau !

Inner Lacey (latest and new design yang HOT masa kini), Innersnowcap, Shawl, Bawal, Inner Neck


Sila lah singgah SINI untuk usharr  IG nya

6 ulasan:

Maria Firdz berkata...

Cantik.. Alhamdulillah.. Tahniah..

Ainniah Zulkefli berkata...

wah lawa kaler tudung tu. tahniah

Rabiahtul Adawiyah berkata...

tahniah

Nona Qiyah berkata...

Yes, lawa kan..hehe, follow IG tuh sekali ye...

Terima kasihhh all

kisah si dairy berkata...

tahniah nona...purle gitu
~ Kisahsidairy~

Siti Yang Menaip berkata...

wow tahniah2..