Bajet-bajet Shopping at Chilindo !

Bajet-bajet Shopping at Chilindo !

Assalamualaikum, hai !

Nona dah selamat membeli belah barang di Chilindo.

Perghhhhh ! Beli sebab nak tambah entri kat blog? Ko ghaserrr? ahahhaa~

Aku saja nak berpengalaman sendiri, membeli di Chilindo, sebab menggunakan konsep BID BARANG.

Means ada rasa happy bila menang harga yang kita nak tu... konpem harga lagi down dari aku tengok kat luar............. and kualiti pon, xoxo je.but still can use. Use mcm mana? Nanti aku bagitahu.



Then yang bengang tu, akan ada manusia-manusia nama macam dari Thailand yang senitiasa wujud, muncul kacau kat  barang yg aku bid, dia mestii ado !

Giler stresss, ahahahahah~ Asyik sailang bid orang jah ! Lepuk kang ! Haaaa~

So, mari tengok barang apa aku dah selamat bid tuhhh~

 

RM 4.40
Alat urut sokongan belakang

Letak kat kerusi tempat kerja ! Huhuu ~ Bolehlah tahan.... sandar2 time sakit belakang..

Ada yg cakap, jumpa kat kedai rm 2?? Ye meyh? Ok, x survey kedai rm 2 sini..kih3~

 
RM 5
Cincin Jam Tangan : Permata Biru

Apesal nama jam tangan pulakkk??
Haaaaaaaaaaa.............., ini cincin bukan sebarang cincin, ini cincin 2 in 1 der.

SEE............

 

Actually pilih kaler pink, bid2, asyik lebih rm 5, malas ah nak bid lagii..then dapat yg ni plak.
Apa lagi....rembat habissss !

Jam nya berfungsi, ulang suara..jam dalam berfungsi..syukurlah..bukan pakai jam selalu pon...

Untuk bergaya jap2, bolehla...jadik cincin !


 

RM 3.20
Monopod

Actually, selfie stick...tapi aku memang dah target, wire tu bila pasang kat hp, mesti x function...
So, niat memang nak monopod je,  maka rajin jugaklah aku bid....

Harga kat luar, RM 5-8 lagi..kalau monopod biasa.... Kannnn ?


 
RM 5.50
Pemain MP3 - Pink

Ok, yang ni, aku belom masuk memory Card letak laguu, bagaimanapun, charger, and lelain, boleh guna.
Nanti dah try, i share ye !




Speaker Bulat- Hitam
RM 13.50.

Not sure harga kat luar, but i rasa..murah sikit lagi kan kat Chilindo.
Try guna wire usb nya, kat PC company, memang bunyik... member yang laki siap perghhhh, ok jugak eh, NOT BAD... (mesti nak cite kat member dia lettew)

Btw,
 Try cucuk kat hp, guna wire lagi satu, hujungnya mcm wire tuk headphone.... tuppppp, Cannot...xdak bunyik der !

HAHA, 

==============

Well,

NICE SHOPPING EH !

========================


Aku guna COD je, sebab nak online banking, bank yang aku nak tuh, takde~

Time beli tu, OCBC je adaa.


Delivery tak lambat sangat pon, sesuai, ngam ngam masa gaji tuhlah Nija Van sampaiiii!!
Hehehe~
 27hb last bid, and terus  order, dapatnya 31 hb. OK la kan??


THANKS CHILINDO !

NICE SHOPPING AT YOUR PLACE !

#sayatakdemandsangat

Jomlah singgah ----> Chilindo 


Post a Comment

10 Comments

  1. aru menang bid tadi. nak buat payment, tup tup...duit tak cukup! hahahhaha esok kena pergi bank ni. alahai, dah terjebak pulak.

    ReplyDelete
  2. wahhh.. bershopping ehhh. hehe. busyra pun sempat grab 5 brg jgk dri sini.. mostly brg dapur. hehe.

    ReplyDelete
  3. wow...aku pun terjebak juga..ni gara2 kakak aku la ni...

    ReplyDelete
  4. haritu bid tapi malas pulak nak beli so biar je jadi debu

    ReplyDelete
  5. Sis sofie: Lorhh, cepat bayaqqq~
    Ok Busyra, sempat jugakk.bagussss..ahhahaa
    Cik Azlan and cik normi, yes it is...

    Hafiz: Ahahhaha, padan muka munggg

    Ok farhanna, tp jgn lama sangat aihh, hehee

    ReplyDelete
  6. Macam teringin pula nak guna chillindo ni since tengok ramai betul blogger yang beli barang dekat sini hahahha nanti lah.

    ReplyDelete
  7. waw! banyaknya shopping barang best.. hehe :)

    ReplyDelete
  8. Banyak dan murah jugak ek... Paah tak berani nak try bid2... Takde pengalaman...

    Jemput jalan ke blog saya...

    https://sihatbertenagabyfarhah.wordpress.com/2017/08/21/petanda-dan-risiko-cyst-semasa-mengandung/

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .