The January 2017 Giveaway by Mek Zumbie

The January 2017 Giveaway by Mek Zumbie

Assalamualaikum,

Hai..syukur kepada Allah, masih bernyawa.


 

So, hari ni nak join contest ni, semoga apa yang aku niatkan nak buat ni, terus berjaya dan tercapai...
Aku nak sesiapa yang baca...doakan aku tau ! 


Image result for 2017



1. Aku tengah nak menjaga kesihatan. Yes, kalau dulu senaman kurang, tahun ni nak lebihkan.... kalau last year, nak dekat raya boleh turun berat badan...tahun ni pon haruslah boleh hendaknyaaa.. hihi~

Image result for healthy

Bukan jaga badan jer, malah..skin pun nak jaga elok elok....
Nak kulit sihat, even tak flawless sangat pon.... al maklumlah.usia bertambah kan ~ Target nak kahwin 2020.... comel dan cun tahun tuh wehhh.... hahaha~



2. Next, aku nak join aktiviti bersama JDT Blogger sebaik mungkin. Pengalaman itu penting...aku cuba untuk luangkan masa...sebab...... aku tak nak duduk di satu tempat je..... Bukan setakat jadi QA Tech jerr~ Haaa...siapa JDT Blogger? Of course warga Johor punya blogger tau... klik FB INI


3. Selain tu, aku cuba nak kumpul duit..ikut target yang aku nak..... kumpul....nanti nak beli rumah.... entah berapa tahun lagi dan berapa RM agaknyaaa ~ Boleh up sikit gaji parents..hahah~ Dan bolehla nanti senang senangkan bakal family..bakal suami..gituuuu ~

Related image
Nak try beli emas.... hari tu buat jap..lepastu stop..adoi laaaa !



Image result for kewangan


4. Aku memang nak sangat beli, at least satu handphone baru dan abaya.... Harga semua kemain.... Aku nih, dalam berjimat, masih ada keinginan yang membuak lorh !

Now, guna Samsung galaxy Y, masih bertahan..hahaha~  Tapi takpe, sis coba, sebab kerja blogging dan part time jaga akaun orang pun banyak tanggungjawab......

Image result for moonabaya

RM 329 awak !



Sekian, ikhlas dari hati nurani terdalam..... Ewah !

Semoga kita semua bahagia serta berjaya... Jangan putus usaha dan doa.... Itulah tugas seorang hamba yang menggali rezekiNYA... Sombong dan malas itu harus dikurangkan....... Noted to myself.. huhu~


So, yang nak JOIN, boleh klik banner atas tuhh atau HERE !



Notahati : Kalau ada GA Abaya atau handphone, boleh tag Nona.. haha~ akan diusahakan. Thanks !

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .