31 CHALLENGE :: Pengalaman seramm !

31 CHALLENGE :: Pengalaman seramm !

Assalamualaikum, hai !

Jomm sambung ini challenge !

 

Huiishhh !

Seram rasa..ok, baru nak start nih, dah seramm~

Image result for seram

No 12 ::  Pengalaman seram

Aku memang suka cerita seram.......... drama mahupun movie......
tapi kalau betul betul seram,
aku akan tutup telinga....

Ok, start!
=========================

Aku dulu student dok asrama. Satu hari, esok nak exam, aku pon, 
semangat study sampai malam.

Lepastu, singgah bilik kawan, tengok dari luar je...

dia dah berselubung.....ok lah..tak nak kacau..dia penat la kot........ malas pulak nak kejut, mintak ajar subjek yg susahhh tuu~

Terus lepas tu, gi toilet.......dan....tiba tiba......

.aku..... terserempakkk dengan dia...... ! Pakai baju kurung baru balik prep... 
Hmm, prep..ertinya, kelas malam... tapii tanpa cikgu, belajar sndiri kat kelas..memang tak leh duk kawsan asrama..dalam tempoh tertentu.



Akuuu?? muka aku terkejut, tapi diamkan je....... senyum je dulu, sapa, hai hai~ mcm biasa~  dalam otak dah pikir banyakkk~ bila pulak dia lintas akuu??


Lepastu, siap lepas hajat,  patah gi balik bilik dia, keadaan elok je, mcm tak terusikkk........

Nona is seram !

Tak jadi study lama lama, esok pagi nye baru bukak balik buku oiii~ nasib bukan time SPM

Tuh belum dengar lagi kawan kawan hostel dok cerita seramm, tiap kali balik dari cuti !

Dengar orang jual sate la..kat bucu ade tuhla..nih laaa, badan kena hempap lah..ade orang panggil nama, panggil cucuuu~ amboiihhh ! Seram hakak !

Ok lahhh, tu je pengalaman aku. Tak masuk kes rasuk lagiii, hehee....

oklah, dahhh.nak buat Vlog ~



Jom subsribe nona ehhh !

Post a Comment

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .