31 Challenge ::Gambar dengan kawan..

31 Challenge ::Gambar dengan kawan..

Assalam, haiii.!

Ok, nak sambung yang nih pulokkkkkkkkkkkkk~

 


NO 3: Gambar dengan kawan

Yes...................inilah diaaaaaaaa




 




Semua geng tempat kerjaa yang sekarang nih.. comel sungguh semua orangg...kann?
Huhuuu~


Rasanya... tepek yang ni dulu jela ehh....

Dorang ni yang menceriakan aku dengan perangai bad mood, peragai terlupa tak perasan...........dan perangai caring serta enjoyyy! Ajar aku benda aku tak sedar, benda aku tak tahuu....
Layan mulut kasauuu akuu... Tabahkan telinga aku karok bila dah petang petang....bebel sebab tah pape...... 

Ishhhh,

Saya sayanggg kalian ketad ketad ! Jangan lupa aku dalam doamuu........................

Semoga berbahagia dan berjayaaaaaaaaaaaa tauuu semuaaaaanyaaaaa

AMIN !

Post a Comment

4 Comments

  1. Macam best je challenge ni, siapa start ni? heheheh nak join boleh?

    ReplyDelete
  2. Heheeee, joinnn ler..joinnnnnn..

    ReplyDelete
  3. singgah sini :)

    http://www.kasihjuju.com/2017/01/31-days-challenge-by-jdt-blogger-day-4.html

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum nona...semoga berjaya yer...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .