Kenapa aku nak sangat Novel Suri Hati Mr. Pilot

Kenapa aku nak sangat Novel Suri Hati Mr. Pilot

Assalam, hai !!!!! Helloooooooooooooooo !

FRONT-CV-SURI-HATI-MR.-PILOT




Syukur masihhh bernyawa hari ini, 

Ehemm2, jomm join GA nih korangggg,  walaupun dah selamat ditayangkan di TV pon, 

Hah, Nona?


REASON MUNASABAH ???!!!!



1.  Aku nak sangat Novel Suri Hati Mr. Pilot SEBAB aku nak KUTIP PICK UP line nyaa! 

Hahahaha, yes. kalau baca novel, mesti nak  highlight ayat-ayat sweet dan Win ! Sometimes aku suka nak copy semula and share...dapatlah banyak LIKES, kui3~

Mulalah kelepet sikit muka surat tuh, baca balik adegan best best dalam novel..hehehe~ 

Kalau kat TV, macam sekali lalu je..setakat sebutt chia, chiaaa jak. bahahahaha~

Then, kalau ada info-info kebabomm, bolehlah simpan elok elok, semaikan di hati nilai nilai murni, kann :)

#quotes   #surihati   # pickupline



2, Aku nak sangat Novel Suri Hati Mr. Pilot   SEBAB, aku secara jujur, tak pernah baca novel daripada penulis ni..

Al-maklumlah, sekarang bajet dah kena hulur ke banyak benda..novel pun dah kurang beli...atau sebenarnya, rambang mata nak beliiii ~  I need free novel dari cik akak yang baik hati lagi menawan :) 




2. Aku nak sangat Novel Suri Hati Mr. Pilot ni, SEBAB nak baca malam malam sambil baring2, senyum2, menangis2 sendirii :) Kutuk habiss2, ahahah~ BERANGAN sampai mimpiii esokk~ lorh !

HM, 

Kalau tengok TV, adegan sweet2 kena senyum2 depan mak, satgi kena perrlii,, aduhaiiii~
On9 ? Haa, memang benda lain dibuatnyaaa~ tak dan aihh tengok drama kt tenet ~ lol ~ tak puas sangat, kurang suka tengok on9 laa~


Then, DISEBABKAN SEBAB SEBAB tersebut, maka.......aku nak sangat Novel Suri Hati Mr Pilot nih !!!!!! Eh, seru seru, macam marahh ek, ahhaha~



*Merayu sambil memeluk lutut cik akak* Ok, kau dah kenapa nonaaaaa~

HIHIII

Image result for suri hati mr pilot drama 

Aku suka Neelofa, wanita hebat yang berjaya bagi aku............ sesuai lahh, sesuai !

Semoga ade rezeki ku, AMIN !

Siapa nak join, klik link bawah banner..okay ~

 or HERE ponn boleyyy ~

=======================================

Peluang merebut Novel Suri Hati Mr. Pilot berlangsung 14 Oktober 2016 hingga 19 Oktober 2016 sahaja...Penyertaan tamat jam 12.00 malam - 19.10.2016.














Notahati : Semoga ada rezeki Nona, Amin !!!!!!!!!!!!!!!

Post a Comment

7 Comments

  1. Assalamualaikum...
    Hahahaaa...kababoom...noooo...asal sesuai...boley ja copy pick up line...

    ReplyDelete
  2. Wow..tu dia. cam sweet je kan novel tu

    ReplyDelete
  3. *sambil jerit* OMG CERITA DIA BEST GILA! LOPA AND PATAH SO SWEEETTTTTT!

    ReplyDelete
  4. dah tamat...senarai peserta cik akak dah up...terima kasih sudi support entri simple cik akak...Pemenang cik akak up entri sekejap lagi..mohon alert ye

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2016/10/tamat-rebut-peluang-dapatkan-novel-suri.html

    ReplyDelete
  5. Senarai Pemenang dah naik entri....

    http://sweetyzhanieyz83.blogspot.my/2016/10/pemenang-rebut-peluang-dapatkan-novel.html

    semak...Tahniah

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .