AMALAN 5S Berguna Jua !

AMALAN 5S Berguna Jua !

Assalam,haii !Syukur masih bernyawa hari ni...

Aku sekarang dalam mood nak menjalankan misi projekcomel kat bilik aku sendiri nih, fuhh!
Dengan busy yang amat, mcm mana lah nak siap...haishh !!!! Konsep 5s aku gunakan sebaiknyaa... haaa..memang best lah !

 
5S ! I LOVEE YOUU !
 


Malu nak ngaku, tapi nilah keadaan hujung and sebelah katil aku ni haaaa~ but now dah okayy....

 

Whoa, berrrguna gak belajar pasal sistem 5S nihhh , hahaha~ zaman U dulu tahu, tapi biasa biasa jerlahhh~

now, kat tmpt aku keje nih, tiap hari Jumaat mestiii aderrr ! Kadang kadang tu,  gewamm gakss ! sebab dah penat kan, tapi mesti jam 4 pm jer, start 5S program,huhuuuu~
hihi ~

So, sekarang teruskan ke projek meja solek plak... dah settle semuaaaa, atau,kalau aku rase rajin nak bagi progress, aku akan share di sini yer, huhuuuu ~

Done, xoxo....ada yang suka konsep dan sistem 5S nihhh ??


Post a Comment

4 Comments

  1. Bila dah dibiasakan dengan amalan 5S ni, mudah dalam rutin harian kan.. ;)

    ReplyDelete
  2. Pehh rajinnya. hahaha. ainmemula je semnagt lepastu lebuh. haha

    ReplyDelete
  3. If da selalu amal kan 5S ni, lama lama terbiasa sendiri. Hehe.. =)

    ReplyDelete
  4. konsep 5S ni bagus, tapi nak membudayakannya tu ambik masaaaaaaaaaa sikit.. kihkih

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .