10 BARANG HOT AKU NAK DARI LAZADA MALAYSIA

10 BARANG HOT AKU NAK DARI LAZADA MALAYSIA

Reupdate pada 2023:

Assalamualaikum, hellooo :)

Cari trusted online shop ke.. dan dalam masa yang sama, berkualiti serta berbaloi ?

Nahh, sini tengok.. Semua dalam Lazada MalaysiaSempena Birthday mereka yang ke-4, banyak sangat sales diadakan tauu !!!! 

And kalau sesiapa dari Lazada tanya, memang nilah yang aku gilakan dari dulu sampai sekarang.



1. APPLE  IPHONE 6S PLUS 128 GB  5.5'' (GOLD)


Bestnya, bestnyaaa kalau dapat hadiah niii, bukan je kaler GOLD merecik, tapi function dalam iphone nih yang HOT okehhh ! Memudahkan dan mengvogue kan aku kalau guna iphone plusss plusss ni haaaaa ~ saiz screen dah memuaskan, kaler awesome, memori pun besar dan luas !


2. 3 LAYER MULTIFUNCTIONAL ELECTRIC STAINLESS STEEL LUNCH BOX




Wow, wowww ! memang dah lama aku idamkan, boleh guna untuk family aku.. Siapa tak tahu ni? Ada banyak function best tau, nanti boleh prepare lunch dalam nihh, delicious and safety !


Yang penting, jimat tenaga and.....10 minit je dah siap panaskan makanan tuhh !!!!!

Don't worry, Stainless Steel, sangat tahan lama, warranty pun siap sedia ! Tinggg ! 

I WANT THIS !



3. BUTTERFLY T-68F GAS STOVE



Yes, bestlah kalau dapat nih ! Kalau dapat hadiah ni, nak bagi mak, sebab kat rumah aku ni, sebelahnya tu dah rosak, pfft !

Cute jugak kan nih, hehe ~ Harga pun cheap je ! Fungsinya sudah tentu memasak apa sahaja di atasnya dengan beralaskan kuali, periuk belanga.....

I WANT THIS !


4. FUJIFILM INSTAX CAMERA MINI 8  (RASPBERRY)




Teringinnn sangat sangat nak camera mini nihh, since dulu..... and  if the colour tuh pinkk ! Fuhhh, cair dibuatnya ! Instant picture, instant fun! Terus keluar gambar, i likeee !


 


5. YOGA MAT


Yes, yoga mat ni very good sebab ketebalannya sesuai untuk exercise dan anti bakteria tau ! Material pun best, sedap je buat exercise atas ni.

Well, i'm  doing my exercise sebelum ni just atas lantai je, ish ishh, tak puas..... So dah nampak ni, aku memang confirm lah nak yoga mat nih! Nak slim, nak yoga mat ! huhu ~

I WANT THIS ! 



6. SAMSUNG GALAXY J5 8GB



Samsung ni untuk mak aku yang baru berjinak nak guna handphone canggih, sebab now my mom guna handhone lampu picit jerrr ~ 

Camera cantik depan belakang, kaler GOLD is priority ! and.... many things i look forward to this J5~

Kalau lah boleh dapat free, bestnyaaaa, kalau dapat grab, aduhaiii syok !

I WANT THIS !!!!



7. XIAOMI MI PAD 2 16GB (SILVER)



Haaaa, teringin pegang macam ipad, or tab..... so aku choose yang ni, lebar pun lebar, 7.9'' tuuu ~
Bolehlaaa busy post pape kat IG, FB Blog, huhu, confirm awesome ! luas dan puas !!!!!

I WANT THIS !!!!




8. CRADDLE STROLLER



Okay, aku belum ada baby lagi, tapii aku nakk sangat, untuk hadiah to someone mama and her baby :)  Sooo cute design , look fashionable kann and, mudah nak handle tau ! Baby newborn till 3 years boleh duduk dengan aman dalam nih, yihaaaaa !!!!!

I WANT THIS !!!




9. BACK PACK




Yup, yup ! look stylish and boleh beri hadiah to my sister !  Diperbuat daripada PU Leather, so memang long lasting dear ! Compartment yang tersedia pun best jerr !

I WANT THIS !



10.  OMRON HEM7120 BLOOD PRESSURE MONITOR


Check pressure darah tinggi , amat penting zaman sekarang, especially  bagi mereka yang sudah ada penyakit tersebut.  Alat ini sangat bagus untuk dapatkan bacaan yang accurate , dan boleh simpan bacaan terakhir, untuk semak kembali3 TAHUN WARRANTY.

I WANT THIS !!!!! 

So, as the conclusion, memang Lazada Malaysia is the best online shop to go and buy.

Sesuai untuk semua peringkat umur, dari baby sampai ke tua, ada je barangan yang sesuai untuk all generations.

''LAZADA MEMANG TERRBAIK, THE BEST AMONG THE BEST !''

This post is an entry for the InvolveAsia x Lazada MY blogger contest. Cash and Lazada voucher sponsored by Lazada Malaysia and shopcoupons. Nom klik tracking link aku http://invl.co/rl



















Post a Comment

0 Comments