Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Rabu, 13 Januari 2016

sURAU DALAM TUH KAN??

Assalamualaikum, hai!  syukur masih diberi kehidupan ini....huhu !!

Well, sebagai orang yang bergama Islam, aku merasakan ini usaha yang berguna dan sbg org johor, welcome to JB ...,  hehe~

 
NI BETUL, Kat angsana, memg cmnii

3 ulasan:

Anis Amir berkata...

sedih kan kalau fikirkn balik, kita ni negara Islam tapi kemudahan surau kat tempat awam takberapa memuaskn. Haritu sy singgah nk solat kt Sunway Putra Mall, mall kemain besar tapi surau boleh muat takmsmpai 20org dlm satu masa. T^T

http://anies-msletoes.blogspot.my/2016/01/kes-lenggang-kangkung-kan-dah-lambat.html

Munirah Mustafar berkata...

alhamdulillah...ada juga surau macam ni...kalau tidak surau tu lebih kecil dari bilik air...sabor je lah

Abam Kie berkata...

As salam. Johor sudah semakin membangun sbg negeri yg mengamalkan Islam. Syabas kpd Sultan Johor. abam kie follows your blog. no 614. tq.