Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Khamis, 31 Disember 2015

Selamat Tahun Baru ye awak !!!!!

Assalamualaikum, hai. sihat? Alhamdulillah..masihh bernyawa kan ?

Suka duka, hadapila ia dgn elok eloknyaa.....okay .


Tahun baru , tambah lagi angka , jangka hayat kehidupan nii :)

 

Tak payah tahun baru, sesaat je masa dah punn berlalu...takkan berundur....

Azam aku, aku dah tanam erat erat time Tahun Baru Islam hari tuuu, nak turun berat badan....berjaya memangla..dalam 10 kg ! TAPI sekarang dah naik balikk oiiiii, since tukar kerja niiiii, aduhaiiii syg...lalalalallalala ~~~~


Azam aku dirahsiakan, tapi yang utama, FOKUS cari DUIT, bukan cari duit nak kawen, tapi nak enjoyyyy, bahahahahahah ^__^

Eh tapi kawen tuu enjoy kan, aku tgk hakak2 kt tmpt kje aku tuhh, mcm enjoy je kawen, ahhahaha.. malam keliwon la best kot, hahahahahaha !

MERAPU =____=

meh wish you all !

 

Doakan aku berjaya ye, and doa tu akan berbalik pd kamu balikkk.... InshaALLAH !!!!

Selamat Tahun Baru ! 

Tak sempat nak update entri selalu, harapnya, dapatlah update byk lepas niii, wahahaha.. sembang jer nona nih tau !!!!

Nanti aku buat throwback, eh tapi mcm malas je, entri throwback,, mcm blogger lain duk ngepostt tuhhh, haishhhh nona , nona !


4 ulasan:

Ayu Farahana berkata...

Happy new yearrr :D

Cik Yanie berkata...

HAPPY NEW YEAR :) impianacikyaanie.blogspot.com

The KehalusanKelembutan berkata...

salam singgah dari blog kak mia.
semoga dipermudah Allah urusan kita pada tahun ini, Aamiin.

-cahayakehalusankelembutan.blogspot.my-

Nur Amalina berkata...

happy new year..^_^