Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Isnin, 16 November 2015

Ya, aku stress

Assalamualaikum, hai !

Yes, dah lama tak on9? Bukan tak nak, nak....bukan takde idea, ada..............tapi mood aku down, sedih giler..entahlaaaaaaaaaaaaaa~


ade ker org nak bg aku pinjam rm 5k or moree??? hurm, memang tentu tentulah takder kannnnn!!!!


Macam mana pun, aku harus berdoa banyakkkk....................kalau dia bukan jodohku, Kau jauhkanlahhhh kamii , ya rabbi  =.="




dan akuuuuuuuuuuuuu, cuba mencari jawapan pasti...huhu !



Smg diberi hidayah, kadang2 rasa diri ni bodohhhhh sangatt ! Tpi, usaha tak boleh putus tauuu !!!!!

2 ulasan:

Zaleha Abdul Salam berkata...

hm.. biasalah tu stress sesekali.
apa yg boleh kita buat sbg umat Islam, bukak je Al Quran & bacalah.
In shaa Allah ayat Allah sangat memberi ketenangan.

Jemput join GA saya ya
Giveaway Baucer Diskaun Isomil Plus

Orange Juice berkata...

sbaik2 perancang..adalah Allah swt.. kita redha je , hihi

btw akak follow #585

http://byshaz.blogspot.com/