Hati berkasih sayang...
MAY 2017 !!

Khamis, 8 Oktober 2015

Tak mungkin rezeki turun dari langit kannn


sumber : fb BSN 


Assalamualaikum, hai ! Alhamdulillah~


org johor, government esok cuti....takpa, aku tak cuti, sbb aq tak kje ngn  gov ~

Sapa yamg rasa ade kemalasan muncul dalam diri tuh, please.....please sangat !

PLEASE USAHA, BANGUN SEMULA DAN USAHA SEMULA !



REZEKI TAKKAN TURUN DARI LANGIT,

rezeki dari Dia, usaha lah , usaha dari manusia tu sendiri :)


jangan buat lawak mcm dalam gambar okay !



Kita menunggu, berharap..dan berdoa...tapi usaha, satu pun tak melangkah ~ So tak mungkin ia bergolek seperti apa yang kita mimpikan sepanjang waktuuuuu!!!!

Ade dua perkara  taw  sebenanrnye ,

Satu, rezeki datang sebagai ujian yg perlu ditangani
Dua, rezeki datang sebagai nikmat yg perlu disyukuri

Sekian nasihat ringkas hari ni ~


2 ulasan:

kisah earty berkata...

done follow... singgah dr segmen http://www.masturadin.com/2015/10/give-away-nurfuzie-dot-com-1-bernilai-RM1000.html

kak gojes berkata...

kan tanpa usaha mana ada rezeki nak dtg sendiri...heheheh