Tabahkan hati dalam memiliki kasih sayang
JUNE 2017 !!

Rabu, 7 Oktober 2015

MENU DIET ATKINS : PUDING TELUR

Assalamualaikum, hello ! maybe ade yg tahuu, aku sdg ON SIHAT aka diet lahh~

Aku cuba ikut diet atkins tapi, ade jugak ikut kevin zahari..... hahaha, npe tak sebut follow fitness  sharifah sakinah sekalii, kihkih~

so far...berat dah turun.......... dalam... 7 kg.... alhamdulillah....

hmm, aku takkan share pic sebelum selepas ,  selagi belum ke nombor yg aku nakkk. hahahaa~

so hr ni juz nk share PUDING TELUR punye resepiiii, nyummyyyyyyliciousss !


PUDING TELUR
2 bj telur
4 sb santan
4 sb air
Stevia(ikut suka)
Garam (secubit kecil)


Pukul semua, kukus selama 10 mins. Boleh taburkan serbuk kulit kayu manis atau any preffered toppings. Best served chilled.
‪#‎fasa1234‬



ok la...ok laaaa..., share sikit pic dua minggu lalu...............nak shawl mcm aku tuu?

aku ade je jual kt IG, KLIK SEKARANG   :  @senyum2


FOllow lah.....likeeeesss lahhhhhh, sebab aku pn ade buat GA dalam tuhhh

sekaligus ade jadi sponsor untuk GA     INI 





1 ulasan:

Cikna berkata...

Cop2 santan tu guna santan ape ye, setau Cikna santan kotak je yg lulus DA ni...