Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Jumaat, 9 Oktober 2015

Deko-deko : APe Nak Buat dengan Ruang Bawah Tangga ??

Assalamualaikum, helloooooo ! Alhamdulillah kerana masih diberi nafas dan nyawa hingga saat niii.. .

OK, aku just nk share something jer pasal dekorasi rumahhhh...

Aku dah lama ngidam nak beli rumahhhh, tp yela, belum berkemampuan kann~ tunggu ade husband, bolehla together together, hehee ~

ok, dah. sje nk share  dekorasi untuk tangga bawah rumahhhh...mksudnya, rumah yang bertingkat, double storey ka, bangloooo ka....yg ade ruang bawah and tingkat satuuuu :)


Bukan yg rumah kampung...ade ruang bawah tuuu....itu memang banyakkkk la bole buat kan, hahahaah~


Dah, layan !



Ni kalau merajuk nii, bestnye sorok2 tepi tingkap, bawah tangga,
hahaha... design nye yg cute, tu aku suker !




Untung ah kalau ade rak kuar masuk, perghhh, penuh la bawah tangga, stor kasut....tp boleh bergerak gerak punyerrrr beb !



Bukan kasut jerr, ...ni haa...  rak keluar masukk untuk pakaian, its ohsem toooo !



Uikkk, tak gegorrr ker mende alah kt bawah tuuu??! hahahaha



Pergh, giler membaca nihhh ! atas tangga sampai bawah, penuh buku and alat tulisss, ngeeee :)







Oh, takpernah lak pike nk letak TV, sebab uma aku , lau tv bawah tangga, alamtnye memg akan ramai lalu lalanggg sebab tu laluan ke dapur, hehee




ghaser cam pijakkk2 bukuu and brg2 tu semuaaaa...ishhh, tak boleh tiruuu =.="




Mudahhh, simpleee jerrr ~




ok la. tu sahaja :)



dan lagi satuuu............,  Giveaway aku jadi sponsor 



Settle ! hehe...smg impianku nak ade rumah sendiri, terrcapaiiiiii


AMIN AMIN !









2 ulasan:

LZ - The Blog Owner berkata...

Andai saya ada rumah double storey, lama dah mengimpikan deco seperti itu.. Nampaknya berhuhuhu jer la.. ;-)

luqman zakaria berkata...

cantek2..tadelah terbiar sgt area bawah tangga tuh kan..