Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
OKTOBER 2017 !!

Selasa, 29 September 2015

RENUNGGGG KEBAIKAN

Assalamualaikumm, haiii ! Alhamdulillah untuk segalanya.............. kan, even sadis atau happy :)





Setujuuu sangat ! Kadang-kadang, sebab satu salah someone tuh, terussss tak nampak dah kebaikannya yang lain ~

Nak buat macam mana kannn .................. kalau kesalahan tu besar amat , dah tentu susah nak percayakan si pelaku tu lagiiiiiii, dan akan mengambil masa untuk dipulihkan..... untuk bina semula kepercayaan org lain................. hmmm !


TAPI KITA SMEUA  M.A.N.U.S.I.A     ^__^  Harus mencuba untuk memaafkan dan meminta maaf, Jika pandang sudut positif je selalu, inshaALLAH kita nampak kebaikan,  . Walaupun bersangka segala benda baik...., bukan lah bermakna, kita  boleh diambil kesempatan pulokkkk, kannnn~

aishh, berpada-pada.....dan smg diberkatiNYA.........................


AMIN !




2 ulasan:

Izzati Ghafur berkata...

betul .. setuju ...

Eintan Nurfuzie berkata...

sbb tu org pernah kata..
sekali b uat salah hilang tru skebaikan yg pernah dia buat