Kuatkan semangat dalam memiliki kasih sayang
AUGUST 2017 !!

Khamis, 24 September 2015

LEMBU BERBORAK , Tak Sabar Disembelih !


Assalamualaikum, yerr, mereka tak sabar nak beribadah kepada ALLAH....

walaupun pd aslnya, mengganass, kan :)

Manusia pula, tak sabar nak melahap dorang, buat sup.....ishh, sodap3 !


Tahun ni, lembu tmpt aku takdela banyak sgt.....mcm cepatnyer dah Raya Aidiladha lagiiii :)


dan kpd yg tengok lembu cam sakit kena sembelihh, dinasihatkan jangan rasa kasian tau ! 

JANGAN !  CIKGU AKU CKP, TAK ELOKKKK ! Boleh tertukar jadi haram, tapi tak sure gakk~
cuma kalau dah was-was, eloklah tak dibuat kannnnn ~



Bismillah............ ALLAHUAKBAR !!!!




Tiada ulasan: